paar vraagjes

Hoi,

De kraamverzorgster helpt wel bij het uitkoken van de flessen en spenen. Maar meestal staat in de beschrijving van de magnetronsterelisator wel hoelang ze erin moeten.
Ik heb altijd alleen een dun boxkleed gebruikt, mijn dochter heeft nooit geklaagd.
Een creme voor de billen is idd. wel handig. Ik vind sudocreme het fijnst. En verder gebruik ik nooit bodylotion ofzo.
Veel succes met de laatste loodjes!

Groetjes

Die Bepanthen tube's zijn super. Voor babies billetjes, wondjes etc. En als je bv gaat geven voor evt. tepelkloofjes bij jou. Ik zweer bij dit spul.
Succes met de bevalling, tis inderdaad best eng, maar het gaat helemaal goed komen. Luister goed naar je vk en denk maar aan het feit dat het na een bepaald aantal uren (kan lang zijn of kort) allemaal over is en jij  je mooie kindje in je armen hebt.

Groetjes Miriam (36+2 van no 2)

wat betreft de flesjes uitkoken, is het niet zo dat het tegenwoordig ook in de afwasmachine mag?
en de speen mag je toch ook in water in de fles koken. 3 minuten is voldoende. Bij doen dat op het kdv en dit is volgens de norm van de ggd
???

Terug
Bovenaan