paard gewond :-(

Bah, mijn paard heeft vandaag een knetterharde trap gekregen van een ander paard, op zijn voorbeen. Veeeel bloed, dierenarts erbij, hechtingen en een drukverband erop. Gelukkig was het niet tegen zijn knie  en hij lijkt niet kreupel te zijn.

Ik heb Suze meegenomen naar stal, dat was pas voor de 3e keer. De vorige keren was ze nog veel jonger en had het niet zo in de gaten. Nu had ik haar in de draagzak maar toen McCloud met zijn hoofd dichtbij kwam ging ze gillen en huilen    Ze lijkt in alles op haar papa, die is ook bang van paarden, hihi. Ik ga haar af en toe toch maar meenemen, dan went het misschien een beetje, die grote hoofden, de geluiden en de lekkere landelijke luchtjes  

groetjes,
Karin

he bah,wat naar voor McCloud (leuke naam trouwens,voor zover ik het goed schrijf)
hopelijk heeft hij er niet teveel last van.
malle suze,bang voor het grote paardenhoofd.boas keek tot voor kort niet eens naar ze.bleef stoicijns met de knoop van zn vest spelen terwijl mn paarden hem afsnuffelde.van de week pakte hij er eentje heel zachtjes bij haar neusvleugel,dus de interesse is gewekt.zoals je al zegt,gewoon regelmatig aan elkaar voor blijven stellen.zou jammer zijn als ze bang bleef.
beterschap met je paardje.
groetjes karin

Oei, das altijd vervelend zoiets. Ik hoop voor je dat het een beetje snel en goed geneest.
Ik heb het ook eens gehad dat mijn pony een klap kreeg van een ander dat was dan wel zijn achterbeen, maar dat bleek een peesklap te zijn geworden en dan zijn ze echt goed kreupel.

Mijn oppaskindje van voorheen was ook heel erg bang van paarden, die grote hoofden was hij helemaal panisch voor.

danny staat regelmatig in de bak met de wandelwagen, want zuslief is haar shet aan het inrijden en daar moet ik nog bij zijn.
Ze komen dan toch best wel dichtbij staan ( ook de fjord) maar danny is nog niet gaan huilen, ook honden is hij niet bang voor.

Beterschap met zijn been.

groetjes irene

Ach wat zielig voor je paardje.....beterschap en een  voor op zijn beentje.
Ik ben niet zo paarderig zeg maar,dat komt een beetje door ponypark slagharen (toen ik klein was)zeg maar.
Ik was al weken erover aan het dromen,zag mezelf al galoperen naar de speeltuin,met wapperend haar.......maar grote domper,ze zetten je zo op een pony zonder zadel of teugels,loopt hij door het poortje blijf ik met mijn benen haken,donder ik eraf,het eigenwijze ding  luisterde voor geen meter  en daar stond ik met hem op een terasje terwijl hij iemands 7 up leegdronk ,vervolgens bijna bij ons huisje had hij zin in een slokkie slootwater,nou ik lag er bijna in.
Na flink overhalen,toch weer erop gestapt de volgende dag,en hij rent zo regelrecht de bosjes in,grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Neej mijn droom in duigen

Mijn zusje rijd al heeeeeeel lang paard nu.

groetjes Merel

Goh wat zielig van je paard zeg hopelijk is het weer gauw geheeld allemaal!!!
Wel goed dat je kindje toch meeneemt ondanks de angst van die kleine!!
En idd landelijke luchtis altijd gezond voor die kleintjes!!!
Sterkte nog met je paard!!!

Liefs Sandy

Dank je wel voor jullie lieve reacties!

@ Merel, hihihi, wat een grappig verhaal over je eerste pony-ervaring. Jammer dat je liefde voor paarden toen is verdwenen.. Mijn eerste ervaring was de shetlander van mijn nichtje, die heel hard door het land crosste en dan op zijn achterwerk voor de distels ging zitten zodat je daar achterover in viel!

groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan