paard gewond :-(

oh ha ha supermerel, ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt in ponyparkslagharen!!!
ook weken van tevoren dromen van galloperen op een mooie appaloosa, ook met wapperende haren.... val ik er dus ook af....
maar daarna gaf ik niet op, ik mocht van mijn moeder op rijles en toen is alles toch nog goedgekomen.

groetjes,
daphne

whahahaha dus er zijn meer mensen met ponyparkslagharen momenten
Tja mijn vader kwam de volgende dag gelijk met zo'n rieten zweepje,en had daar een lesje gereseveerd ,maarre mij niet gezien hoor.
Ik vond het niet eng ,maar vond er gewoon in een klap geen bal meer aan.
Ach ja ieder zijn ding,en paarden schijnen beter te luisteren dan pony's,maarre daar heb ik geen verstand van.

groetjes Merel

Jeetje dat is ook wat.... zielig hoor voor Mc loud, gaat je ook weer heel wat centjes kosten dan.
Ik heb ook een pony en Thijs gaat heel vaak mee naar stal en hij vind het geweldig.
Ik zet hem wel eens op mijn pony en pas ook op een heel groot paard bij ons en hij schaterde helemaal. Hij vind het daar echt geweldig en kijkt zijn ogen uit. Hij is helemaal niet bang voor grote paarden. Ik zou je kindje gewoon lekker vaak mee nemen en het in de maxi cosi neer zetten dan kan hij op een afstandje kijken en wennen.

Groetjes Rianne

quote: noomie22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2007 12:08:50'));

Jeetje dat is ook wat.... zielig hoor voor Mc loud, gaat je ook weer heel wat centjes kosten dan.
Ik heb ook een pony en Thijs gaat heel vaak mee naar stal en hij vind het geweldig.
Ik zet hem wel eens op mijn pony en pas ook op een heel groot paard bij ons en hij schaterde helemaal. Hij vind het daar echt geweldig en kijkt zijn ogen uit. Hij is helemaal niet bang voor grote paarden. Ik zou je kindje gewoon lekker vaak mee nemen en het in de maxi cosi neer zetten dan kan  zij op een afstandje kijken en wennen.

Groetjes Rianne

Terug
Bovenaan