paard rijden

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik tot halverwege mijn zevende maand gereden ! Toen werd mijn buik te dik...twee keer per week gewoon op een vast manege paard. (wel een super brave natuurlijk) Heerlijk !!! Je had de mensen in de kantine en bij de zwangerschapyoga eens moeten horen
Vooral de dame van de zwangerschaps yoga snapte er geen pepernoot van. Maar mijn instructrice, moeder van drie kinderen, mijn huisarts en de verloskundige riepen allemaal in koor dat zwanger zijn geen ziekte is !
Toen ik bevallen was durfde ik niet meer.....raarrrrrrrrr maar waar !!

 
Hoi

Ik ben nu aan het aftellen totdat ik weer mag.
Nog anderhalve week.
Volgende week donderdag wordt Lieke zes weken en dan heb ik de nacontrole. Deze wacht ik af.
Dan ga ik zaterdags weer voor het eerst rijden (is mijn verjaardag)
Zal wel even wennen zijn, het is dan een half jaar geleden.

Dag
 
hoi allemaal bedankt voor jullie berichten ik ga nu iets geruster op
mijn paard zitten ik longeer haar vooraf omdat ze nog jong is .Nou
zwangerse allemaal en veel plezier met de paarden liefs paardje
 

hoi paardje

kom hier eigenlijk nooit maar zag toevallig dat deze dicussie gaande was.
rij ook al vanaf dat ik 6 jaar oud was paard,en heb nu al jaren een eigen paardje(kruizing arabier) heb bij me vorige zwangerschap tot ca 23 weken gereden,toen vond ik het niet prettig meer met al dat gedribbel en schrikkerige gedoe. iedere keer als ik lichtreed en omlaag kwam had ik het gevoel dat me zoontje ergens in me maag zat. ben nu weer zwanger(bijna 14 weken) en rijd gewoon dus even totdat het tegen gaat staan,het niet meer prettig voelt.maar een vriendin van me was toen der tijd gelijk zwanger met mij van een tweeling en die heeft wel tot het eind gereden. dus het kan inprincipe wel!

dus lekker blijven rijden zolang het fijn voelt groetjes esther
 
Terug
Bovenaan