paardje rijden, zingen, kietelen, speeltjes......

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Tussen de foto's door even een nieuwe topic, ben wel benieuwd wat op dit moment jullie favoriete spelletje met je kindje is. (je favoriete spelletje met papa hoef ik niet te weten...) kunnen we nog  nieuwe ideetjes opdoen!

Tessa vindt het liedje 'in de maneschijn'helemaal geweldig ( vooral de kietelbeurt als we door het raamkozijn gaan), bij papa in de nek kriebelen door het haar is interessant, fluisteren in haar oor is leuk  en qua speelgoed heeft ze nu de voorkeur voor blokjes in een bak gooien......

groet,

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hier is het 'in de maneschijn' ook een tophit! Klap is in de handjes doet het ook altijd prima!
Kian kan net een beetje zitten en dan vind hij een bak met blokjes wel heeeeel erg leuk. Denk dat dat op dit moment favo is. Maar eigenlijk alles waar hij herrie mee kan maken vind ie leuk!
Liefs Nelleke

Yoëll zijn favo bezigheden.....
Stiekem naar de tafel tijgeren en onder de tafel mama's tas of schoenen pikken en op gaan soppen. Als je dan kijkt wat hij doet, krijg je een ondeugende lach.
(jajajajajajaja ik weet het, m'n schoenen horen in de gang en niet onder tafel haha)

Verders speelt hij graag met de blokjes van de vormenstoof, die kun je lekker tegen elkaar aan en overal op slaan.

Oh ja hij heeft nog 1 favo bezigheid en da's papa en mama 's nachts wakker houden. Pffff.

Liedjes vind hij erg leuk op een grote paddestoel, zandweg, een damespaard, helikopter.
Eigenlijk alle liedjes waarmee je hobbelt of gek doet.

Pauline

Klap eens in de handjes is hier ook een topper!
ze begint helemaal van oor tot oor te stralen als je het begint te zingen en mee klapt.

Hier nog een tijgertje...hahahaha
Alles willen pakken wat niet mag!

Merel heeft een nijntje boek met geluid en een knuffel nijntje met geluid...ook erg leuk!
(hoor je tig keer hetzelfde muziekje...heeeeel leuk!)

Inderdaad klap is in je handjes vind ze ook helemaal geweldig!!
En ze heeft niet bepaalde speeltjes wat haar favoriet is...
Alleen is ze wel al verslaafd aan de afstandsbediening...
Als ze die ziet.....dan moet ze hem hebben!

Ik heb ook een raar kind haha :)

Tess is helemaal weg van paardje rijden,liedjes zingen.Boekjes lezen.En ik heb een mandje met allemaal speeltjes erin en ze vindt het geweldig om die leeg tassen en dan alles er weer in....En met Papa dansen,dan kraait ze van plezier....Op dat moment hou ik zoveeeeeeeeeeeel van die twee....(Doe ik altijd wel hoor)

Groetjes Kitty en Tess.

Tess vindt het prachtig als we hobbelweg doen, en als we haar in de lucht gooien (klein stukje maar hoor) en haar dan weer opvangen. Maar haar grootste hobby is in haar loopwagentje achter haar broer aan sjeesen.

Groetjes sandra

Julian vindt alles leuk! Vliegtuigje spelen, met de rattle blocks zwaaien, de kamer verkennen, achter de poezen aan tijgeren, achter een bal aan, mee zingen met mama en papa (A DAH, A DAH!, hihihi), lekker knuffelen, boekjes lezen (en proeven....), kiekeboe spelen en verstoppertje (hij legt al zolang   hij iets kan pakken een doek over zijn hoofd en dan heel hard spartelen met armen en benen!)

Terug
Bovenaan