paardje rijden, zingen, kietelen, speeltjes......

Francesco vind klap eens in je handjes, zagen zagen, erg leuke liedjes, en nog wel slaapkindje slaap als ik hem naar bed breng s'avonds dan gaat hij helemaal in een deuk (of zou hij mijn zangkwaliteiten uitlachen) .

Hij speelt veel op de grond en dan tijgert hij of onder de bank en naar de tafel om boekjes eruit te gooien. Dit is momenteel zijn favoriet en op mijn neeeeee francesco lijkt hij nog meer gemotiveerd te raken!!

Speeltje favoriet zijn zijn stoffen boekje met kraakjes en piepjes. zijn tuimelaartje en vooral zijn lawaaidingen!

Groetjes Jolanda

Hoi,

Hoe gekker hoe beter... dan ligt ie helemaal in een deuk.
Zijn favoriete bezigheid op dit moment is alles doen wat niet mag!
Hij is erg ondeugend en bij ons is het dus op dit momtent veel NEE...
Maar goed... hij speelt met zijn winney de pooh wagen en graag iets met muziek.
Waar hij echt uren mee kan spelen is met wielen, dan blijft ie maar draaien.

groetjes kaat

Hier is ook de afstandbediening erg in trek. Als ze die ziet en ze zit op schoot bukt ze net zolang naar voren tot ze hem heeft en hup dr mond in :)

Schoenen en voeten zijn ook erg interessant en damespaard en klap eens in je handjes.

Hier is "Klappen in de handjes" een dikke hit, vooral als je zelf als een malloot je handen blauw staat te klappen haha,.. Dan moet hij zo érg lachen dat hij er bijna in blijft.

Maar dat dat een succes was bij Kay hebben de meeste wel gemerkt in de dierentuin. Kay was aan het huilen tijdens de groepsfoto en toen zong iedereen ineens "Klappen in de handjes" en Kay lachte weer.. Ik was erg vertedert, maar dat zagen jullie niet hihi..
Vond ik zo onwijs leuk!!

Verder vind Kay het helemaal super als je lekker gek met hem doet. Dus op je arm nemen en door de kamer hupsen op een liedje. Hem in lig positie net boven de grond houden en op die manier achter de poezen aanjagen, ja,.. das echt gillen van de pret!!

Esmé mv Kay

hier is op een grote paddestoel favoriet
en bij hoepla de beentjes in de lucht zet ie zich helemaal af

Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan