Paardrijden en zwanger zijn

Bedankt voor alle tips tot nu toe! Ik draag altijd al wel een goede strakke sportbh, omdat ik snel gevoelige borsten heb. Maar dat is dus voor nu niet genoeg. Ik ben al heel blij dat ik gewoon met haar kan stappen. Ik hoop dat de pijnlijke borsten minder worden na de eerste drie maanden en dat ik daarna mij nog fit en veilig genoeg voel om nog op haar rug te stappen. Tot nu toe vind ik het nog niet spannend, wel merk ik dat ze wat rustiger is bij het poetsen enzo. Normaal kan ze dan best een beetje lomp en ongecontroleerd zijn.

Ik zou inderdaad zeggen goede stevige sportbh! Pijn wordt op den duur wel wat minder is mijn ervaring. 
Ik heb bij mijn eerste gereden tot 36 weken.. ik heb wel een onwijs braaf paard en op het eind gewoon stapritjes buiten. 
Nu zwanger van de tweede en ben lang niet zo fanatiek als bij mijn eerste zwangerschap ?. Ben nu 26 weken zwanger en rij nog 1 a 2x in de week. 
Voor je bekken maakt het inderdaad niet meer uit of je het nu ineens rustig aan gaat doen. Die bekkenbodemspieren zijn nu eenmaal uitgehard ? dat is kwestie van jaren niet meer rijden wil dat versoepelen. 

Oh ik dacht dat ik me aan stelde, maar gelukkig zijn er dus meerdere dames die al vroeg last hebben . Rondom mijn heen hoor ik vooral dames die lang door rijden, maar ik ben inmiddels blij als ik 1 a 2x per week en uurtje kan rijden. Normaal erg fanatiek, maar het gehobbel vind mijn buik al niet grappig en mijn borsten hebben echt een dubbele bh nodig om geen pijn te doen. Dat terwijl ik nu 12 weken ben. 

Terug
Bovenaan