paardrijden nu wel of niet??

hoi
je kunt gewoon blijven rijden hoor
met mijn eerste zwangerschap heb ik tot
over de 7mnd doorgereden niks aan de hand en als je het toch eng vindt ga je eerst longeren voordat je erop stapt.
 
ik ben nu 28 weken zwanger en ik rijdt nog gewoon paard... weliswaar is het vooral stappen nu maar ik heb tot een paar weken terug gewoon nog gedresuurd... mijn huisarts zei toen ik vroeg of dat ik nog mocht rijden of ik er vaak af viel... ik zei net zo vaak als van mijn fiets... en hij zei dat het dan geen enkel probleem was.
het is juist goed om in conditie te blijven...
succes met je zwangerschap...
 
Hallo,
Ik ben momennteel 19 weken zwanger en alles gaat goed, ik reed fanatiek paard, 3 in de wedstrijd sport. ik dacht ook nog wel door te rijden tot 3 a 4 maanden want dat had mijn vriendin ook gedaan
Totdat ik er met 9 weken ff afviel omdat mijn paard het heel leuk vond dat een ander paard in de baan ging bokken, hij deed dus mee, wat ie nog nooit gedaan had! Ik huilde van de schrik, niet omdat ik me zeer had gedaan, maar bang was dat er iets fout zou gaan nu. Gelukkig was alles daarna goed en heb er verder geen last van gehad,maar ik was er wel helemaal klaar mee!! alle spullen opgeborgen tot volgend jaar, een ongelukje zit in een klein hoekje, hoe braaf je paard ook is, ook hij kan struikelen of een jolige bui krijgen.
Dit was het mij niet waard!!

Succes met je zwangerschap!!!
 
Terug
Bovenaan