paardrijden??

hallo,

Het is net hoe je jezelf erbij voelt. Rijd je vaak paard of sporadisch?? Zelf heb ik bij mijn 1e zwangerschap doorgereden tot 6 maanden (tot ik er niet meer opkwam). Maar goed ik reed dan ook al zo'n 14 jaar paard. Dit was de laatste jaren gewoon bij een manege dus niet op een eigen paard. Daarvoor trouwens wel.....

De eigenaar had er ook vertrouwen in! Wanneer je niet zo vaak paardrijdt dan wordt het inderdaad afgeraden, dit i.v.m. gek vallen/neerkomen. Dat risico wil je gewoon niet nemen.

Veel succes.
Groetjes  Sandra

Je moet inderdaad doen waar je je zelf goed bij voelt, zelf ben ik meteen gestopt. Maar mijn bijrijdster daar en tegen reed gewoon door tot ze 6 maanden was. Vriendinnetje van mij rijdt ook nog nu ze 20 weken is en er is pas iemand van stal bevallen die tot in de 39e week nog haar eigen paard uitstapte.

Groetjes
Chris

Wat een reacties! Hartstikke fijn, blijkbaar zijn er veel paardenliefhebsters op dit forum!
Maar....ik ben niet helemaal  eerlijk geweest.....
Ik had die paardrijles namelijk al achter de rug toen ik het berichtje schreef......ik ben niet gevallen of getrapt maar we moesten lichtjes gaan draven en aangezien ik het ritme niet te pakken kreeg heb ik daar behoorlijk zitten hotsen klotsen op dat paard.
Ik had vooraf  tegen de instructrice echt gezecht dat ik zwanger ben maar na afloop van de les bleek dat ze dat helemaal niet begrepen had...ik begon me echt zorgen te maken vandaar dit berichtje op het forum. Ik heb er vannacht niet van kunnen slapen en vraag me dus af; moet ik me echt zorgen maken of zou het geen kwaad kunnen?!

Ik hoop nogmaals  op jullie reacties.....

Groetjes een bezorgde zwangere met spijt als haren op haar hoofd...........

Hoi Rian,

stouterd...

hihi..maak jej niet druk, je kleintje zit echt heel goed ingepakt en kan wel tegen een stootje...ikzelf ben toen ik 19 weken zwanger was nog volop aan het dansen geweest, en ik heb nu een wolk van een beebie...

Ze kunnen wel wat hebben...

Groetjes Valerie

Terug
Bovenaan