A
Anoniem
Guest
Hallo
Ik heb een vraagje...
Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben
Ben nou 5,5 week en heb er al behoorlijk wat last van,maarja dat nemen maar voor lief...
Maar nou is mijn grote vraag,omdat daar nogal de meningen over verdeelt zijn.
Tot hoeveel maanden mag je gewoon paardryden??
Ik ryd het paardje nou 4 jaar en heb ik zelf mee ingereden dus ik weet wat ik aan haar heb,maar mijn vriend die maakt zich eigen grote zorgen.
Ze heeft nog nooit iets gedaan.
Wie heeft hier ervaring mee als aan mij ligt en ik kan het natuurlijk dan blijf ik zo lang mogelijk ryden.
En ik heb twee honden.Over honden en baby's gaan ook zo veel verhalen rond de luiers laten op eten etc.
Ik weet dat je ze niet moet gaan negeren en gewoon moet laten doen wat ze anders ook mogen.
Maar wat is jullie ervaring daarin???
Alvast Harstikke bedankt.
groetjes Ktje
Ik heb een vraagje...
Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben
Ben nou 5,5 week en heb er al behoorlijk wat last van,maarja dat nemen maar voor lief...
Maar nou is mijn grote vraag,omdat daar nogal de meningen over verdeelt zijn.
Tot hoeveel maanden mag je gewoon paardryden??
Ik ryd het paardje nou 4 jaar en heb ik zelf mee ingereden dus ik weet wat ik aan haar heb,maar mijn vriend die maakt zich eigen grote zorgen.
Ze heeft nog nooit iets gedaan.
Wie heeft hier ervaring mee als aan mij ligt en ik kan het natuurlijk dan blijf ik zo lang mogelijk ryden.
En ik heb twee honden.Over honden en baby's gaan ook zo veel verhalen rond de luiers laten op eten etc.
Ik weet dat je ze niet moet gaan negeren en gewoon moet laten doen wat ze anders ook mogen.
Maar wat is jullie ervaring daarin???
Alvast Harstikke bedankt.
groetjes Ktje