Paasei

Hoi allemaal,

een tijdje terug had iemand een berichtje geplaatst over meiden die hun NOD in het paasweekend hadden. Ik was er daar een van (8 april), met de nadruk op was... Helaas ben ik gisteren ongesteld geworden. Ik had ook nog niet gerekend op een normale cycles, maar deze was gelukkig al weer een stuk langer dan de vorige (nu 21, toen 12 dagen). Op naar de volgende ronde!
Ik hoop voor de anderen dat jullie allemaal wel lekker zwanger zijn (O jee, er blijven hier dan toch nog wel meiden over voor mij om mee te kletsen?!?)

Fijn weekend allemaal, Kiki

Hoi Kiki,

Ik kan je een hand geven, want ik ben ook ongi..na een cycles van 41 dagen!!... he!!!!

Even relaxen dus en geen klusweekend..ik heb een afpraak bij de gyn voor de 19e spannend hoor!

Liefs moi

Dat is voor jou nu dan wel mooi getimed! Kan de gyn je meteen vertellen hoe het met je eisprong is! Was deze cycles nu korter of juist weer langer dan de vorige?

Liefs Kiki

Hoi Kiki, wat jammer voor je! Maar goed dat je het van de positieve kant bekijkt! Volgende keer meer succes.
Voor mij begint nu de week van aftellen tot Pasen. Ben zo benieuwd.

Groetjes Femmy

Hoi Kiki,
Misschien vervelend om te horen, maar zo'n korte cyclus als jij hebt is niet goed.. Bij een cyclus korter dan 21 dagen kun je niet zwanger raken..
Na je eisprong zo rond dag 14 heeft het dan nl. niet voldoende tijd om zich in te nestelen. Misschien heeft het te maken met het feit dat je net met de pil gestopt bent en dat de boel nog op gang moet komen? Ik zou er in elk geval mee naar de dokter gaan als het zo blijft.
Groetjes en succes! Gerda.

Kiki...Tjee wat jammer voor je zeg!!!
Wil je ff sterkte en succes wensen voor wat er nog komen gaat!!!!
Zet m'op en op naar de volgende ronde!!

Liefs N.

Dank jullie wel voor je reacties! ik ben inderdaad nog niet zo lang gestopt met de pil. Dit was mijn 2e ongi sinds ik gestopt ben, na 13/14 jaar pilgebruik. Ik ben er van overtuigd dat het elke maand een beetje beter wordt. Ik hoop alleen dat ik me ook wat beter ga voelen, want de afgelopen weken heb ik me alleen nog maar belabberd gevoeld...
Fijn weekend allemaal, liefs Kiki

Terug
Bovenaan