Paasei

Dus het heeft echt doorgezet, geen innesteling. Ik ben blij dat je niet helemaal down bent.
Even over je vraagje van gisteren. Ik ben 37 en probeer een eerste kindje te krijgen. Beetje een 'tweede kans moeder'dus. Ben helaas jarenlang getrouwd geweest met de verkeerde. Af en toe heb ik wel eens het idee dat ik mijn kans gewoon voorbij heb laten gaan. Maar nee, ik moet mezelf ook niet de put in praten. Ik had gisteren rare kriebels en een piepklein beetje bloed. Zou twee dagen te vroeg zijn voor innesteling (volgens mijn berekening, temperatuur, ovutest én de maybebaby). Ik wacht geduldig af. HAHAHA geduldig!!!
Ik ga zaterdag en zondag lekker naar zee (kamperen!) dan gaan de dagen ook wat sneller. Tot zondagavond, als je dan nog hier bent, want ik kan me voorstellen dat je even niet hoeft als je ongesteld bent (heb ik zelf ook, twee weken op/twee weken af).
Sterkte en een fijn weekend!
Groetjes, el.

hoi kiki
wat een teleurstelling maar ja zo als je al zei je gaat een nieuwe ronde in.
ik blijf voor je hopen.
maar wat gerda zei dat je niet zwanger kunt worden met een cyclus van 20 dagen klopt volgens mij niet want mijn schoonzus had ook een cyclus van 20 dagen en zij is gewoon zwanger geworden.
zelfs twee keer vlak achter elkaar.
dus ik denk dat het wel degelijk kan.
ik wens je veel succes.
groetjes samie

Hoi kiki

Wat jammer voor je!
Ik weet nog niet zo goed wat je voelt en hoe het is om naar zo'n NOD toe te leven. We zijn pas sinds 1 april voor het eggie gegaan. Heb 19 april mijn NOD.

Heb je verhaal gelezen en zekers zijn er nog meiden om met je de kletsen. Wat dacht je van een onervaren Purk die zo langzamerhand al heel veel begint te leren.
Sterkte Purk.

Nou welkom to the club dan maar er zijn er hier nog zat over dus geen nood hihihi
Maar wel onwijs balen voor je de volgende x moeten we harder duimen groetjes Jacqueline2

Wat een ontzettend lieve reacties, dank jullie wel!
Ik was er nog niet zo van ondersteboven, want ik had ook nog niks verwacht,wel heel erg gehoopt natuurlijk! We houden contact!

Liefs Kiki

Terug
Bovenaan