Pacco inbakeren afbouwen hoe en wanneer

Ik heb een week of 9 geleden precies hetzelfde gehad
Onze dochter is nu 6 maanden en wij hebben ook na het gebruik van de pacco doeken Fedde en Kees geprobeerd, ook hier was dat 1 groot drama.
Wij hebben toen het afbouwdoek van Pacco gekocht, fantastisch was dit. Zo kon ze langzaamaan wennen met eerst 1 arm vrij en daarna beide armen vrij

Nadat ze niet meer ingebakerd mocht worden is het slapen een drama geweest, ze ging alle kanten op. Wij gebruiken nu de snoozzzz slaapwikkel en ook dit werkt fantastisch.
Dus als ik jou was zou ik de afbouwdoek van pacco aanschaffen.

Los van alle afbouwtips, wij hebben ons zoontje na zijn vaccinaties "ingebakerd" in de "zomerbaker", zoals we hem zelf zijn gaan noemen. Zonder inbakeren ging het bij ons namelijk echt niet rond die leeftijd en juist na de prikjes vonden we slapen voor herstel heel belangrijk. Op YouTube was ik een filmpje tegen gekomen (kan 'm nu even niet vinden) waar ze dus een XL hydrofiel dubbel vouwden tot een driehoek. Die leg je in het bedje met de punt naar beneden. En dan vouw je de punten 1 voor 1 over een armpje en dan achter het ruggetje langs en dan zachtjes aantrekken (niet te hard uiteraard). Dit heeft voor ons zo vaak gewerkt! Ons zoontje is van juli 2019 dus heeft een flink hete zomer meegemaakt als baby, wij hebben hem hierdoor altijd veilig in kunnen bakeren (want ze verliezen veel warmte via de buik en dat kun je via deze wijze goed inzetten)

Terug
Bovenaan