Pakje voor jongen/meisje of unisex

Kan zeker voor allebei! 
Ik heb 2 dochters en wist van beide het geslacht niet bij geboorte. Bij de oudste had ik een uniseks pakje, bij de jongste zowel een jongenspakje en meisjespakje gekocht. Eerlijk gezegd heb ik achteraf wel een beetje spijt dat ik dat bij de oudste ook niet gedaan had.. ik vond de eerste foto's van mn jongste dochter in het roze pakje toch wel leuker dan de foto's van mijn oudste dochter in het mintgroen...

Ik houdt juist niet van babyroze bij meisjes. En vind het mijn dochter ook niet staan. Ik vind dit absoluut unisex en had het zo zelf uitgekozen kunnen hebben. 
Maar als je twijfelt, koop iets waar je niet bij twijfelt want die eerste foto doe je nooit meer over. Dit pakje zul je absoluut gaan gebruiken. 

Wij weten wederom het geslacht niet en gaan voor een unisex pakje. Deze zou een goede keuze zijn. Ben toch al niet van typisch jongen/meisje kleding. 

Dankjewel voor jullie mening! Heb deze al een tijdje geleden gekocht en de kaartjes er al af, begon nu pas te twijfelen of het niet teveel een meisjespakje leek ? Maar kan dus prima! En zal met baby erin sowieso al anders uitzien haha. 

Aan de reactie's te zien ben ik nu de enige. Maar ik vind het pakje voor meisjes. Toevallig dit pakje van te leen gekregen van iemand die zei ik heb nog wel iets moois maar ik heb het mijn kleine man niet aangetrokken. We zijn meer van het stoerdere. Maar ieder zijn ding. 

Haha ja dat was ook de reden dat ik het hier wilde vragen, dat gevoel had ik er nu ook een beetje bij. Maar hij heeft een ander (stoerder ?) eerste pakje en deze gaat als reserve mee in geval van spugen of langer blijven. Dus het worden niet dè fotos maar uiteraard wel fotos. Moet hij maar gewoon een beetje stoer kijken om het te compenseren ?

Terug
Bovenaan