Pakketten Prenatal, Kruidvat en Etos

Hallo,

hebben jullie al bericht gehad om de pakketten op te kunnen halen? Ik kreeg vandaag een mail van Kruidvat, is nu een tas met een paar dingen. Niet meer dat pakket wat ik de vorige keer had volgens mij.
Ik weet dat ik de pakketten rond de 7 maanden zwangerschap op kon halen en dat ben ik nu. Maar heb het idee dat ik de bonnen de vorige eerder had.
Hebben jullie al wel meer gehoord?
Ben gewoon erg nieuwsgierig!

Groeten, Bloempje26

prenetal heb ik al een tijdje in huis.. etos ook (die was heel vroeg al..)

Kruidvat zal ik vandaag eens achterna mailen.
Ik zou als ik jullie was even een mailtje sturen, is vast iets verkeerd gegaan bij prenetal en zeker dan bij etos....

Etos had ik al heel vroeg in huis.
Prenatal had ik me ook opgegeven maar volgens mij is hun administratie niet heel best. Heb ze zelf weer een mail gestuurd en blijkt dat ze de helft van mijn gegevens niet correct haddne. maar uiteindelijk dus nu een bon ontvangen dat het pakket opgehaald kan worden.

Ik kreeg net ook de kruidvat binnen.. 4 bonnen (dus niet echt een pakketje ofzo)
een tas, een fles, een pak luiers en zinkzalf..Ik zal woensdag wel even gaan kijken (hoop dat die luiers ook newborn iets groter mag, heb al 2 pakken kleintjes van de pampers..)

De etos bon, kwam al in de 6e maand in de bus. Vond hem zelf niet echt bijzonder.

Die van Prenatal kwam laatst mee met de Wij, en is inmiddels door m`n moeder opgehaald.
Aangezien wij er zo`n 25 km voor moeten rijden en iedere keer weer te horen krijgen dat hij er niet is.
Deze keer zat er gelukkig niet veel van die lees boekjes in!!

En die van de kruidvat is vandaag ook binnen gekomen. Eigenlijk 2 weken geleden al, maar toen hadden ze problemen en kon hij niet opgeslagen/uitgeprint worden.
Zelf vind ik het wel nuttige dingen hebben, aangezien het voor ons de 3e is en we zwemmen in het speelgoed. En luiers/ zinkzalf heb je toch altijd wel nodig. Zoals ik op de bon zag was het newborn 2 dus die zijn al wat groter.

kreeg vandaag ook de mail van de kruitvat! Dus avn de week a=maar even ophalen.

etos had ik ook al heel vroeg.
Prenatal heb ik nu 3 weken in huis.

verder zijn er geen pakketten toch??

Babydump heeft ook nog iets. Maar dat stelt niet veel voor, veel reclame en kortingsbonnen enzo.. Geloof dat er ook een knuffel in zat.. Die had ik als eerste..
En die drie die jij noemt heb ik ook..

Straks dus de babydozen bij etos en prenetal.. Ik heb wel iets gehoord over c1000 maar kan niets vinden op de website dus die slaan we dan maar over.
Volgens mij hebben we dan alles......:)

Terug
Bovenaan