Pakketten Prenatal, Kruidvat en Etos

Hoi Dames,

de etos box is al geruime tijd in huis:) De kruidvat tas met inhoud vorige week gehaald ( een klein pak luiers volgens de verpakking genoeg voor 2 dagen) en de prenatal heb ik nu 3 weken in huis (ben nu 33w4d). De c1000 heeft idd ook een doos, maar dat gaat tegen inlevering van het geboortekaartje.

Liefs Marjolein

Hoi!

Kom ff bij jullie inbreken (ben/wordt zelf decembermama)

Ook bij de Plus kan je een pakket ophalen tegen inlevering van je geboortekaartje.

Groetjes Esther

van de c1000 hebben ze mij in de winkel verteld hier in duiven hebben ze een tas met van alles erin.
Die zagen we toen staan en hebben het gevraagd.
Tegen inlevering van het geboorte kaartje.

Ik heb er hier nog nooit wat van gezien.. Vind het ook zo hebberig om ernaar te vragen.

Ik heb de spullen van het kruidvat opgehaald..
de luiers zijn (helaas) wel de allerkleinste maat en aangezien ik geen hele kleine verwacht zoals het nu lijkt (had ook al 2 pakken kleine pampers).. maar er is nog een nichtje zwanger, kan altijd nog daarheen. Zinkzalf, een tas en een fles. Op zich best leuk hoor, je krijgt het immers gratis.
Je moet het wel zelf bij elkaar zoeken in de winkel... behalve de tas

van de etos heb ik hem al en poosje prenetal niks meer van gehoord verder vindt ik het wel goed na de bevalling wil ik een kaartje afgeven by de c1000 daar krijg je een pakket die ook leuk moet zyn

Terug
Bovenaan