Pally. . .trouwen!

Marieke (mv Thomas) ook al zo gedurft hihi Erg mooi.

Ohhhh als ik zo al die foto's zie he........
Zou ook zo een mode show met alle bruidsjurken willen lopen, heerlijk lijkt me dat. (nou ja met het figuur dat ik nu heb niet echt maar ja)

Maar PALLY WAAR ZIT JE?????????

wouw wat een mooie foto,s zeg!
Wij gaan 21 juni trouwen,Mila is dan ongeveer 9 maanden.
we willen het toch graag nu doen voor een evt tweede.wij doen het alleen niet groot.hebben jullie dat allemaal wel gedaan?alleen wat familie.
ik ga ook niet in een echte bruidsjurk..ben op zoek na iets moois(wel roomwit) een mooie tuniek met een wijd lopende broek.
Ik heb wel een bruidsboeketje,ga wel naar de kapper en make-up laat ik ook doen.
We hebben de trouwringen al uitgezocht,echt hele mooie.
na het trouwen gaan hebben we een buitenteras van een zaaltje afgehuurd,daar eten we bruidstaart en komt er een barbeque.
ben benieuwd of iemand van jullie het ook kleiner heeft gedaan.
groetjes piewie.

Sorry sorry sorry!!
Ik heb blijkbaar niet ver genoeg terug gelezen.
Wij gaan 14 sept trouwen. Eerst in het stadhuis en daarna voor de kerk. Onze kleine meid wordt in dezelfde mis gedoopt. Ze is dan iets ouder dan 14 maanden dus stiekem hoop ik dat ze dan kan lopen.....
S'avond houden we een feest voor ongeveer 90 a 100 mensen.
Ik heb er erg veel zin in, trouwen is iets wat ik altijd gewild heb en aangezien zich nu een geschikte kandidaat heeft aangemeld  staat me niks meer in de weg..

IK heb een creme kleur jurk (tegen het witte aan).
Helaas kan ik hem niet laten zien angezien ik hem nog niet heb.
Zodra we getrouwd zijn zal ik hem hier plaatsen.

IK heb de jurken van jullie gezien, erg mooi. Nu kan ik al helemaal niet meer wachten!!!

Nou als er iemand nog meer foto's heeft, ik vind het erg leuk om ze te zien..
verder moeten we nog karten uit zoeken, bedankjes, bruidstaart en bloemen.
Maar we hebben nog even dus komt allemaal goed.

groetjes pally

Terug
Bovenaan