pampers HELLUUUUP

Ik gebruik voor Yoëll pampers en ze bevallen erg goed.
Het is leuk dat er zoveel veranderd van de pampers en dat er meerdere pampers te krijgen zijn, maar ik zie door de bomen het bos niet meer bij die pampers.

Ik vind de pampers met de groene sluitstrips het beste bij yoëll zitten, maar je hebt ze ook met een witte sluistrip en die hebben aan de zijkant meer rek. Deze zitten veel krapper dan die met de groene strips, terwijl het wel dezelfde maat is.

Wat staat er op de verpakking van de pampers met de groene sluitstrips, want ik heb nu al 2 keer de verkeerde mee naar huis genomen.

HELUUUUUUUUUP (hihi)

Gr Pauline

Heheh ik ben daar ook niet zo goed in ik sta meestal 10 min voor de luier afdeling.. Lars vindt alle pampers wel fijn ik heb ook steeds andere  

Groetjes,

Bianca

hoi hoi,

ik gebruik altijd de Pampers Baby Dry. Dat is een groene verpakking. En ze verkopen ze nu met rups-flex (staat een plaatje voorop de pakken) en die hebben die elastische tussenstukjes.
Ik vindt het helemaal super die luiers. Mijn kleine lekt nooit door. Ik gebruikte eerst New Baby van Pampers maar ben helemaal blij met de Baby Dry.

Nou, suc6 met zoeken!!

liefs
di silva

Ik krijg regelmatig post van pampers en daar zitten ook schema's bij.
Ik gebruik overdag de active fit 4, voor de nacht of als we op stap gaan de dry night's.
Wat ik raar vind is dat er tussen de 4 en 5 en 5 en 6 nog een 4+ en 5+ zit, dat is wat verwarrend.
Pampers heeft een leuke site, als je je aanmeld krijg je regelmatig info en acties thuisgestuurd.

d8 al dat het aan mij lag,   dan weg witte pampers dan weer allemaal beestjes erop... ik begrijp er niets meer van , verder hebben ze volgens mij ook wisselende hoeveelheden erin.... hebben ze er dan geen begrip voor dat wij nog vol hormonen zitten en ons leven al comples genoeg is zonder al dit soort complicaties??????

hoi pauline
ik heb ook altijd pampers.ik gebruik baby dry 3(midi)...die vallen wel wat kleiner uit dan bijv van de kruitvat maar de zijkant rekt mooi mee en sluit mooi aan.ik heb ook vaak zitten kijken of ik nou wel het goede pak had..mischien dat ik ook nog die anderen probeer.de babydry die ik heb is met een witte strip..met de blauwe strip ook maar eens proberen dan.en die rups flex wil ik ook wel eens gaan proberen,want die schijnen even duur te zijn..dus het proberen waard..ik koop ze trouwens tot nu toe wel in de aanbieding.gr piewie

Maar misschien ben ik nu blonT hoor, maar hoe zie ik nu aan de verpakking dat het de luiers zijn met de groene sluitstrip en niet die rups, want die vind  ik niet fijn.......
Heb op de pampersite gekeken maar wordt er ook niet echt wijzer van

Hey Pauline,

Als je goed kijkt aan de zijkanten van het pak pampers dan kun je een beetje de plaatjes zien die erop staan.....die oude pampers staan veel blaadjes op en de oude vertrouwde figuurtjes dit kun je echt door het kleine witte streepje aan de zijkanten zien, je moet wel heel goed kijken haha

Maar je kunt de nieuwe pakken met het rupsflex effect ook  herkennen want er staat dan een rupsje op als het goed is.....ook niet bij alle nieuwe pakken....maar waarschijnlijk hebben de meeste winkels al de nieuwe voorraad binnen want voor een tijdje terug waren het overal 3 pakken halen 2 betalen en toen zijn bijna overal de oude verpakkingen in de verkoop gegaan

Wij hebben de hele zolder vol liggen met de oude pampers haha bang voor oorlog...denk dat we zo`n half jaar vooruit kunnen heb wel al maatje 4.....volgens mij heb ik 19 pakken hahahaahahhaha

Nou hopelijk kun je wat met mijn informatie...

Terug
Bovenaan