pampers HELLUUUUP

je moet die rups flex pampers gewoon niet zo strak doen. Door dat rekstripje blijft hij namelijk keurig om de baby's buik heen zitten (is mijn ervaring). Als ik Mirne verschoon voor het eten doe ik hem zo los als het maar kan (maar nog wel sluitend) en als ze net gegeten heeft doe ik hem lekker strak (als haar buikd an weer dunner wordt door het verwerken van het eten dan zit de luier nog steeds goed).

Ik ben juist ongelukkig als ik die oude variant nog op het schap vind, ik zoek juist die rups flex variant uit. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik gewoon AH huismerk koop, tenzij Pampers in de aanbieding is (anders vind ik ze te duur).

Vette pech voor de pampers mensen dat jullie het niks vinden. Al zullen ze dat gehamster natuurlijk wel komisch vinden hhahaha. Sterkte met zoeken!

Barbara

Ik was dus wél blij met die rups-dinges, dus ik ging heel enthousiast in op de aanbieding. Nu ligt mijn kast dus vol met de oude versie.
Maar ik zat vorige week dus ook te goochelen met die maten en ik heb even gevraagd aan de pampers waar die 4+ en 5+ op slaan. Dit was hun antwoord:
Graag delen wij u mede dat de Maxi plus hetzelfde formaat is als de Maxi. Echter de Maxi plus' heeft meer absorbatievermogen.
Dus voor alle moeders die op het randje van een hersen-kronkel zaten, zo zit het dus.
Liefs Phira

Het is maat 4.
Maar we wonen niet echt in de buurt, en als je het per post moet doen is het hele voordelige van de aanbieding eraf. (ik geloof dat ik 4 pakken heb staan).
Ben je zo wanhopig? hihi
Ik vind die nieuwe echt beter.

ik kijk morgen even bij etos, want daar is het 3 halen 2 betalen.

en jakkie ik lust geen koffie hahaha.
zo ver is het niet hoor, m'n vriendin woont in heemskerk en rijden we ook vaak genoeg op en neer. (alleen niet tijdens de spits)

Ja, ik heb niet zoveel richting het zuiden zitten. Vroeger nog wel 's katwijk en leiden. Maar voor mijn gevoel is alles wat daaronder zit heeel ver weg. Onzin natuurlijk, maar ja, als dat eenmaal in je hoofd zit. . .

Ik vind pampers klein vallen. Ik had voor mijn zoon van bijna 3 een pak junior mee genomen van die rups........ Na een nachtje woelen leek het wel een sexie broekje zo erg was hij in gekrompen. Dus heb ik de luiers naar Mirthe over gedaan (6 maand) en haar zit het dus goed. Junior voor een baby!! Vind ik nogal raar.

Terug
Bovenaan