je moet die rups flex pampers gewoon niet zo strak doen. Door dat rekstripje blijft hij namelijk keurig om de baby's buik heen zitten (is mijn ervaring). Als ik Mirne verschoon voor het eten doe ik hem zo los als het maar kan (maar nog wel sluitend) en als ze net gegeten heeft doe ik hem lekker strak (als haar buikd an weer dunner wordt door het verwerken van het eten dan zit de luier nog steeds goed).
Ik ben juist ongelukkig als ik die oude variant nog op het schap vind, ik zoek juist die rups flex variant uit. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik gewoon AH huismerk koop, tenzij Pampers in de aanbieding is (anders vind ik ze te duur).
Vette pech voor de pampers mensen dat jullie het niks vinden. Al zullen ze dat gehamster natuurlijk wel komisch vinden hhahaha. Sterkte met zoeken!
Barbara
Ik ben juist ongelukkig als ik die oude variant nog op het schap vind, ik zoek juist die rups flex variant uit. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik gewoon AH huismerk koop, tenzij Pampers in de aanbieding is (anders vind ik ze te duur).
Vette pech voor de pampers mensen dat jullie het niks vinden. Al zullen ze dat gehamster natuurlijk wel komisch vinden hhahaha. Sterkte met zoeken!
Barbara