Pampers/Luiers

Wij gebruiken de etos-merk luiers (new born)
die bevallen mij prima..
Deze wk zijn ze ook weer in de aanbieding 2 pakken voor 12 euro geloof ik..

ik heb dit merk bij mijn dochter ook veel gebruikt,.

ik vindt de huggie luiers niet echt een succes..
en die van pampers ook niet zo..
maar daar heeft ieder zijn eigen mening over..
je moet zelf onder vinden wat jij het beste vind.

succes..

Heb zelf pampers gekocht, maar bij het kdv zijn ze ook heel erg te spreken over de luiers van de Kruitvat of Etos. Maar ik denk dat het gewoon een kwestie is van uitproberen, het ene merk luier past ook beter om de billetjes van je kleine dan de andere....

Die van de kruitvat zijn als beste getest volgens de consumentenbond qua soepelheid, lekvrij en prijs.
Die hebben we dan ook gekocht, verder die van pampers gekregen van m'n moeder. Heb nog geen ervaring, dus kan alleen alles baseren op de onderzoeken, niet de realiteit :)

Hoi,
Ik heb ook etos eigen merk bevalt mij goed.bij de oudste ook altijd gebruikt en was ik altijd tevreden over.dus gewoon nu weer proberen.
ik vind pampers ook fijn maar best wel duur, en deze doen niet heel veel onder voor de pamper ben ik van mening.
groetjes nice

Kruidvat is inderdaad als beste uit de test gekomen. Met pampers geen goede ervaringen gehad bij m'n 2 (ex)stiefzoons, evenals Huggies. Dat zijn volgens mij ook de 2 duurdere merken. Hier gaan we dus voor de Kruidvat luiers, goedkoper maar wel beter vind ik. Etos is volgens mij ook wel goed inderdaad. Maar dat ligt inderdaad met net aan hoe je baby is, vooral of je baby een gevoelig huidje heeft of niet.

Ik had bij mijn dochter altijd de luiers van de Aldi.... het ligt helemaal aan het kindje of ze er goed op reageert. Ik heb op een gegeven moment verschillende soorten luiers gehaald en waar ze goed op reageerde gehaald die ook niet te duur waren.... toch zonde he, ze pissen en poepen het toch onder woehahaha

Ik ga voor de kruidvat newborn en ook voor de pampers!! De eerste weken gebruik ik het liefst kruidvat omdat deze net iets smaller vallen als de pampers, is wel zo handig. En voor de nacht gebruik ik dan pampers.

Maar gewoon gebruiken welke je wilt gebruiken.

Terug
Bovenaan