Pampers/Luiers

Heb Pampers gehaald omdat ze bij Kruidvat deze 4 halen, 3 betalen zijn.

Nu op voorraad: 2 pakken newborn (nummer 1) en 3 pakken babydry (nummer 2). Las ergens dat die newborn luiers vooral bedoeld zijn voor dunne poep?

Ik bewaar de bon want onaangebroken pakken mag je ruilen.

Ik vind de pampers echt het fijnst! Dun, soepel en droog... C1000 luiers zijn erg dik en lekken hier heel snel door. Met name 's nachts is Pampers de enige die de boel droog houdt... Kruidvat komt op de tweede plek, vind ze een stuk stugger.

Ik koop de pampers wel alleen in de aanbieding, ze zijn altijd wel ergens in de reclame...

ook ik ga echt voor de pampers, onze oudste plaste heel veel en die houden het echt veel beter
ook met de poepluiers
van het KDV werden toch vaak stugger en harder (geen idee welk merk zij hadden zou etos kunnen zijn maar weet het niet zeker)

ik sta ingeschreven bij watkostenluiers.nl iedere week de aanbiedingen :)

Ik heb uit alle kraampakketen enzo de luiers gehaald en ik test zo uit welke we het fijnste vinden en die gaan we dan gebruiken. Het is blijkbaar voor iedereen zo verschillend.

Hoi hoi,

ik heb een tijd bij pampers gewerkt, dus ik weet precies wat alle klachten en goede punten van deze luiers zijn. Nu is mijn oudste allergisch voor pampers dus koop ik automatisch deze ook niet meer voor onze kleine meid, nu heb je aan iedere luier tegenwoordig op zich een goede luier, ik heb altijd de luiers van albert heyn of kruidvat (ik vind ze van de etos te dik en stug)

maar ja ieder zijn eigen smaak, LET WEL OP PAMPERS NEWBORN 1 REGELMATIG VERSCHONEN ANDERS HEEFT JE KINDJE DE HONINGRAAD STRUCTUUR IN DE BILEN STAAN WAT BLAARTJES KAN VEROORZAKEN!!!

Ik ben al jaren fan van de luiers van de lidl...blijven goed droog en nauwelijks rode billen.. ik hoor wel eens dat deze bij jongetjes doorlekken.. (heb twee meiden). Ze hebben ze niet in newborn dus in het begin wrs of etos of kruidvat, die vond ik ook fijn. Maar volgens mij moet je het gewoon uitproberen, alle billetjes zijn schijnbaar verschillend haha!
liefs, mvtwee

Terug
Bovenaan