Pampers of kruidvat

Ik heb laatst 200 luiers van Kruidvat gekocht voor 13 euro. Kruidvat vind ik zelf erg fijn, ze vallen iets smaller en dat zit bij mijn zoon wat beter.
Verder gebruik ik wel billendoekjes van pampers pure, omdat ons zoontje beetje gevoelige huid heeft en de lotion dan irriteert (heeft ie van mij, parfum is een dingetje). Ik heb ook zo’n voordeeldoos daarvan besteld maar weet niet meer voor hoeveel en hoeveel pakjes (kostte wel meer dan bij jou).

Dat is wel een goeie actie. Komt die vaak? Als die laatst is geweest duurt het dan nog een poos tot die actie weer komt of is het echt regelmatig? 

Ik ben erg tevreden over de luierdoekjes van Etos. 
80 doekjes in een pakje en regelmatig 12 pakjes voor 10€ in de aanbieding. 
Verder veelal de Etos luiers hier. Onze man is juist wat breder en zitten deze beter dan de kruidvatjes. 
Pampers heb ik nooit prettig gevonden. 

Moet je zelf gewoon ff testen denk ik.. ik vind pampers zelf minder ruiken en daarom fijn. En dan snachts de pants tegen doorlekken. Maar kruidvat zijn ook velen blij mee en in de aanbieding spotgoedkoop. Doekjes zou ik vooral gaan voor ongeparfumeerd..

Ik vind de kruidvat luiers perfect (wel de droog&vertrouwd variant, met die nieuwe variant lekt mijn dochter door)
S nachts doe ik wel een echte pamper om omdat ze dan 12 uur in dezelfde luier ligt en na 12 uur stinkt een kruidvat luier heeeel erg en een pamper wat minder haha.
Doekjes vind ik van kruidvat ook heel goed. Zowel doekjes als luiers vaak in de actie.
Doekjes: doos van 12 pakjes a 72 stuks voor €10.
Luiers: 2 pakken van 70 stuks had ik laatst voor €12 ofzo! 
Dus het is echt wel goedkoper dan pampers, ook al heeft pampers ook goede aanbiedingen. Hier heb ik 2 kinderen in de luiers en ik vind het echt onzin om veel extra uit te geven aan iets onbenulligs als een luier. Als een luier goed zn werk doet en mn kinderen hebben er geen luieruitslag van, ga ik voor de goedkope optie! 

Ik kijk altijd op luierinfo.nl Daar staan alle aanbiedingen. Je kunt ook goed vergelijken omdat de prijs bij bv billendoekjes per 100 stuks vermeldt staan.
En via deze link: https://www.consumentenbond.nl/verzorging-van-je-kind/wat-zit-er-in-babydoekjes
kun je lezen welke doekjes goed zijn. Ik gebruik meestal die van de Etos, zijn vaak in de aanbieding. 

Terug
Bovenaan