Pampers of toch anders?

Hallo dames,

Dit topic is al vaker geweest..... maar nu toch nog even een vraagje.

Ik ben altijd erg voor de pampers geweest, maar nu heb ik ze weer en heb al meerdere malen gehad dat ze lekte. Dat lijkt me toch niet de bedoeling en ze krijgt echt om de 4 uur een schone luier om, dus daar ligt het niet aan.

Hebben jullie dit ook wel eens met de Pampers of heb ik nu gewoon een keertje pech?

Verder heb ik vandaag ook een pak van de Lidl gekocht dus ben erg benieuwd hoe dat gaat!

Groetjes  Sandra

Toen Mats heel klein was heb ik Kruidvat gebruikt, toen Pampers en nu Huggies. Ik koop eigenlijk iedere keer wat er in de aanbieding is. De Huggies ben ik niet over te spreken. Overdag prima maar de nacht komt hij er niet mee door. Gisteravond vergeten de Huggies voor een Pamper te wisselen en vanochtend dus alles weer nat.
Op de creche gebruiken ze Kruidvat luiers. Die wil ik zelf ook wel weer gaan proberen. Maar op dit moment ben ik dus het meest tevreden over de Pampers. Heb wel nog die oude zonder rupsflex. Ja, ik had een flinke voorraad ingeslagen voordat hij geboren was .

Ik gebruik de Lidl luiers. Vera krijgt 4 keer per etmaal een schone luier. (Dus 3 overdag en 1 ' snachts). Ze lekt nooit!! En ze poept maar 1 keer per week. Dan is het een heeeeeeeeeeeele boel en heeeeeeeeeel waterig (bv) en zelfs dan lekt ze niet!

Ik koop ook telkens andeer luiers, net wat er in de aanbieding is of in welke winkel ik ben. Wat ik tot nu toe gebruik: pampers, huggies, ah-merk, etos-eco, lidl, bumplies (of zoeits). Alle luiers lekken wel eens door bij ons, ook de pampers!! Ik vind denk ik de huggies het fijnste tot nu toe, vooral met aandoen.

Ik gebruik overdag een kruidvat luier en 's nachts een pamper.
Die kan iets meer aan, qua plas en poep vinden wij tenminste.
Dit werkte bij onze oudste ook en nu werkt het weer.

Groetjes Danielle

Hoi,
hier gebruik ik ook van alles. Net wat in de aanbieding is. Vind zelf die van Kruidvat niet zo fijn. Die gebruiken ze overigens wel op het KDV. Heb nu Schlecker eigen merk en die zijn prima. Ook Etos en AH eigen merk zijn fijn. Die van de DA vond ik niks.
Pampers vind ik ook fijn. Huggies moet ik nog proberen.
Groetjes Veerle

Ik ben erg tevreden over de luiers van de Lidl, niet duur en lekkere grote pakken van 56 stuks.
De eigen merk luiers van AH vinden wij helemaal niet prettig hetzelfde geldt voor de doekjes van AH, deze zijn veel te droog.

groeten
Rachel

wij gebruiken pampers luiers die vinden we echt het fijnste, die lekken bij ons echt nooit door zelfs niet met waterige poep (lekker smakelijk hihi)
wij hebben ook een keer huggies geprobeerd maar dat was 10 x niks want toen waren de kleertjes en stef dus ook vaak nat als we hem verschoonde.

groetjes chantal   mv stef 27-02-2007

Terug
Bovenaan