Pampers of toch anders?

hoi ook ik ken het probleem van pampers helaas....mijn oudste (8jaar al) die werd er toen al nat van elke nacht en bij mijn jongste nu (4 ½maand) psies het zelfde euvel hij krijgt aan wat er in de aanbieding is ;-) alhoewel ik er ook al achter ben dat de huggies maatje 3 kleiner zijn dan meeste andere merken jammer wel want hij heeft nu de luiers van supercoop en die doen het hier geweldig maar ik denk dat het ieder zijn eigen keus is wij nemen dus eg nooit geen pampers meer al ben ik wel van de pampers billendoekjes whahhaha ik had laats die van de etos eigen merk nou die stonken nog harder dan de plasluiers (kheb een enorme neus voor plasluiers gedverrrrr) nou die doekies roken nog erger dus ik koop niets anders dan pampers doekkies maar dan wel in de aanbieding ......

liefs mamavanTimo en Renzo

Hier ook problemen met pampers, Renske is elke keer vochtig met een pamperluier (kun je elke 2uur gaan verschonen), terwijl ze met een Kruidvat luier de hele nacht (van half10 tot half 10) droog doorkomt!!!
De pampers luiers zijn dunner lijkt het wel, beetje geld-trekkerij allemaal en ze zijn al duur zat.
Kruidvat is niet duur en wel heel goed, is mijn ervaring.
Wel moet je opletten dat je de goede maat hebt, want als ze erg veel plassen zijn ze soms al wat eerder aan een grotere maat toe.
Lidl heb ik nog nooit gehad, maar wel goeie verhalen over gehoord.

Dus, denk dat je voor jezelf verschillende soorten moet proberen en kijken wat je het meest aanspreekt.

groetjes mieke

ik gebruik de kruidvat luiers en ons bevalt het heel goed... ook pampers geprobeerd maar dat was geen succes. sloten niet goed aan bij z\ijn beentjes en lekte elke keer.
kruidvat is echt een succes. hoor om me heen ook veel goeds over de lidl luiers.

groetjes marijke

Wij gebruiken nu pampers en de eerste paar weekejs hebben we kruidvat gebruikt. De pampers luiers waren toen nog te groot en met als resultaat dat hij soms vijf keer per dag een schone outfit moest omdat de luier had gelekt !

We zijn nu wel overgestapt op pampers, ben super tevreden, je moet echt het juiste maatjes hebben ! De achterkant van de luier moet je proberen zo hoog mogelijk op het ruggetje te krijgen anders zit de luier te laag en kan hij inderdaad gaan lekken omdat er dan ruimte zit bij de beentjes !

Kruidvat luiers vind ik een goede tweede voor overdag, niet 's avonds, pampers absorbeert meer en beter en deze vind ik toch beter voor de nacht !

Ik  gebruik al vanaf het begin zwitsal doekjes sensitive en ga binnenkort over op zwitsal lotiondoekjes........ik koop ze wel in de aanbieding, want goedkoop zijn ze niet ! Maar goed alleen het allerbeste voor de kleine natuurlijk

suc6 ermee

Terug
Bovenaan