pampers

ja ik vroeg me dus ook wat nu precies het verschil was tussen de twee ik heb nu baby dry omdat die toevallig 3 halen 2 betalen was... en daar zit idd geen ruitje in...

Bedankt!
Ik heb nr 1 van new baby. die bevalt mij dus niet, maar dat zal voor iedereen anders zijn.

Groetjes

Hoi

Mij was dat inderdaad ook al opgevallen.
Smeer daarna zijn billen ook in met vaseline, is wel zo lekker

Jacomien
mama van Kylian
09-09-2007

hoi

Misschien een tip,de kruidvat pampers zijn ook goed,en niet zo duur.geloof dat die na pampers het best verkocht worden. gr wendy 30+3 wk zw nr 2

Ik heb hier inderdaad hetzelfde probleem. de billetjes zitten iedere keer vastgeplakt, en vriendin van mij klaagde hier trouwens ook al over.
Ik ben wel heel benieuwd wat de reactie van pampers is
laat je dat even weten??

gr,
Patricia

Hier ook hetzelfde probleem.
Ik heb op de site van pampers proberen te vinden wat uberhaupt het verschil is tussen al hun verschillende soorten (want in maatje 3 heeft pampers geloof ik 3 verschillende modellen) en moet zeggen dat ik daar niet veel wijzer van werd.

Heb je al iets van ze gehoord over je vraag?

ik ben blij dat ik niet de enigste ben! maar ik vind het reuze zielig voor die kleintjes!!!
en nee, ik heb nog niets gehoort! dan zal ik het zeker laten weten!
groetjes Tamara

Das rot zeg, hier verkopen ze geen Pampers, maar wel Huggies, das hier het "topmerk"
En daar ben ik dus helemaal niet tevreden over. Ik heb hier Treasures, maar die hebben ze bij jullie niet.

Wat ze wel over de hele wereld verkopen is Bepanthen, das echt een supercreme voor de billetjes, wondjes etc. Ook voor bv moeders die tepelkloven hebben.
Ik zweer bij dit spul, als je het bij luieruitslag op de billetjes smeert is het dezelfde dag weg. Dacht zet het hier effe neer, is altijd goed om te weten.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

Terug
Bovenaan