Pampers

Hebben jullie allen de actie bij Prenatal gezien? Daar zijn de Pampers goed afgeprijsd! Even voorraadje inslaan dus... (Heb ze nog niet ergens anders goedkoper gezien)....
 
hoihoi,
ik gebruik zelf het eigen merk van de kruidvat. de minies van pampers vind ik nog wel goed, maar mijn ervaring met de grotere maten van pampers is minder positief. mijn dochter lekte vaak door en dat deed ze zelden met de luiers van de kruidvat. (alleen soms als er tandjes doorkwamen, maar ja hihi dan had ze ook wel hele erge spuit hahaha)

de luiers van de kv zijn ook een stuk goedkoper (al vind ik dat niet het belangrijkste, maar wel mooi meegenomen)
pas geleden hadden ze daar ook leuke actie. een pak met 80 luiers erin voor 9.98 en dan ook nog eens 2 plus 1 gratis. dus had 240 luiers voor 20 euro. en die actie hebben ze wel vaker is alleen ff slepen als je ze haalt hhih
 
Ik ben ook erg tevreden over de kruidvatluiers, en idd, tegen echte spuitpoep kan geen enkele luier op ;).
 
C1000 (huismerk) vind ik ook ok en ik vind die van de AH (huismerk) weer helemaal niks. Kruidvat heb ik vaker gehoord dat die fijn zijn. Zal de aanbiedingen daarvan in de gaten houden!
 
Wij kopen altijd bij www.folkertshop.nl 
Daar zijn de pampers vaak goedkoper dan waar dan ook.
Wij hebben een goede ervaring met hun en verzenden vanaf 50 euro is bij hun gratis .
 
 
Terug
Bovenaan