paniek 's nachts.....

Hoi,

Ik denk ook dat je moet doen waar je je goed bij voelt. Wij hebben hetzelfde meegemaakt en Thomas begon ook 's nachts weer om melk te vragen (krijsen) en we hebben dit ook gegeven wat trouwens wel heel zwaar was hoor. Op het CB hebben we dit verteld en daar zeiden ze dat Thomas waarschijnlijk echt honger heeft 's nachts omdat hij met z'n gewicht iets achter loopt in verhouding tot z'n lengte. Dus dit hebben we een poosje gedaan en op een gegeven moment kwam hij twee keer in de nacht. Echt niet leuk meer. Toen hebben we de volgende nacht hem laten krijsen omdat we dit inderdaad wilden laten stoppen maar dat heeft echt 2 uur geduurd dus toch maar weer flesje en toen sliep hij gelijk. Hij slaapt inmiddels weer door; blijkbaar was het effe een groeispurt die om extra voeding vroeg.
Misschien heb je iets aan dit verhaal?

Groetjes Ida

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Heel fijn om alleen al begrip te krijgen, andere moeders kunnen zo goed snappen dat je   soms even niet meer weet wat je moet doen.... Voel me meteen al wat minder rot.

Mijn vriend is degene die er 's nachts het vaakst uit gaat. We hebben het er net over gehad dat we in ieder geval consequent gedrag moeten vertonen, eerst dan nog maar even met flesje. Ik  heb lang borstvoeding gegeven en Lukas is het gewend om 's nachts te krijgen, tuurlijk moeten we daar op een gegeven moment vanaf,  maar eerst even die paniek eruit, dat is echt zo zielig....

We weten nu in ieder geval zeker dat we hem op zijn kamer houden en niet tegen hem gaan praten. Ook al verschonen of voeden we hem. Dat is alvast heel duidelijk naar hem toe,  hopelijk is het inderdaad een sprongetje....Ik hou jullie op de hoogte, nogmaals bedankt voor jullie steun! Echt heel fijn

Ik zou gewoon me eigen gevoel volgen!En zo te lezen doe je dat ook!
Het is wel eens fijn om hier herkenning te vinden en even lkkr gal te spuwen!
Lkkr doen dan ook hoorSucces ermee en ik hoop voor jullie dat hij snel weer doorslaapt!

xxx

Fijn dat jullie er over hebben kunnen praten.
Duidelijkheid geeft ook al een stukje rust denk ik.
Voor jullie allemaal.
En inderdaad eerst even de paniek eruit is ook wel handig denk ik.
Succes ermee he?!

Hallo SAndy,

Ik ben blij te horen dat ik niet de enigste ben die dat probleem nu heeft.
Onze dochter wordt overmorgen 1 jaar en is ons al een week s'nachts aan het vervelen.
Ze is dan ook zo ontzettend boos en krijst alles bij elkaar.
Je krijgt ze bijna niet stil, ze maakt zich dan ook helemaal stijf en gooit haar hoofd helemaal naar achter. met een flesje.valt ze redelijk snel weer in slaap.

Dit is iets wat wij haar niet aan willen wennen. Maar ik laat ze al 45 minuten krijsen maar het wordt dan steeds erger.

Wij weten nu ook gewoon niet meer hoe we het moeten doen hoor

Succes vannacht
Groetjes wendy.

Terug
Bovenaan