Paniek: vroege overgang

Aha. Ik dacht al zoiets gezien de nickname. Ben je dan ook van België gezien de Belgo?
Ja hoor bij de wens groep ben ik ook af en toe aanwezig. Maar kan niet altijd zo goed volgen wegens de groepsgrootte. Al vind ik het daar wel gezellig.Heb nu wel mijzelf wat regels opgelegd mbt lezen op fora want was me wat aan het verliezen... 
Ja dat snap ik. Moet verschrikkelijk zijn..heel de tijd teleurstelling. Ik ben nu al elke maand van slag. Maar goed: positief denken. Jullie hebben allebei al kinderen dus waarom zou het dan nu niet lukken?
Ja ik heb een afspraak gemaakt bij een gynaecoloog.  Is eerste keer dat ik er ga. Ik hoop wel dat ze me niet wegstuurt omdat we nog niet lang genoeg bezig zijn. In februari kan ik gaan en is het ronde 10... maarja misschien doet ze al wat basisonderzoeken.

Kan je bij de gyn niet een beetje zeuren, er een maandje of 2 aan toevoegen?mss niet zo mooi, maar dat zou ik doen.
tja die teleurstelling steeds weer... ieder maand heb ik opnieuw goeie moed, maar bij de eerste vroege test is de opdoffer steeds groter lijkt het.
we hebben beiden wel al kinderen, maar dat was al een hele tijd geleden hé. En met de leeftijd... gelukkig kan ik me wat afleiden met de planning van ons huwelijk  
ik woon idd in Duitsland. Ben hier opgegroeid, dan naar België terug verhuisd en nu dus weer hier. Vandaar idd mijn Nick :–)

Hoi
Wel de "zeurpiste" ben ik ook aan het overwegen. Maar ben bang dat ik me ga verspreken.
Oohlala dat is een super goede afleiding! Proficiat! Al concrete datum? 
Het is wel daar leeftijd meespeelt..maar zou nog niet wanhopen. 
Ik probeer niet te testen vooraleer ik een week over tijd ben. Maar dat was wel toen ik nog geen ovulatietesten gebruikte en dus altijd twijfelde over exacte datum (hoewel ik vaak juist ben). 
Ik ben nu 5dagen voor nod..maar denk dat niets ga worden. Voel me exact zoals anders. Ben al aant instellen op teleurstelling .

Nee, nog geen concrete datum maar was begin juli. Vooral het papierwerk is een heel gedoe. En dat noemt zich dan EU...
op 2 dagen voor je nod nu. Spannend... eens zien hoelang je het zonder testen kan volhouden :–)
ik zit nu op dpo +9 en niks te voelen of te melden.

Hoi
Juli 2021 ..Mooie trouwmaand. Vakantiesfeer, mooier weer ...
Ik heb helaas op 31ste, 3 dagen vroeger dan gepland mijn maandstonden gehad. Ik had al het gevoel dat niets ging zijn dus was er op ingesteld. Al word ik per maand ongeruster.
Hoe is het ondertussen? Dpo 12 ? Al iets te merken? 

Hoihoi, Ik had soms last van opvliegers en heb afgelopen zomer daarom bloed laten prikken. Mijn FSH was hoog en na een lange onzekerheid bleek ik een laag AMH te hebben. (Amh van 0.2) Mijn cyclus is regelmatig en we zijn deze maand gestart met iui. Wij zijn al 8 jaar anticonceptie-loos. Er is geen aanwijzig dst het met elkaar te maken heeft. 5 jaar geleden al eens bij de fertiliteitskliniek geweest en toen waren een geen gekke waarden. Ik weet niet wanneer ik in de overgang ga komen, maar met een amh van 0.2 zal het niet jaren meer gaan duren denk ik.

Halloweentje, op zich toch goed! Dat duidt er op dat je wel een eisprong hebt gehad!
Sanne, welkom! Hoe verloopt de IUI? 
Hier enkel spierwitte testen en straks een afspraak in de fertiliteitskliniek. Ben niet de resultaten van de bloedanalyse gaan ophalen bij mijn gyn. SHBG hormoon is veel te hoog (kan verscheidene oorzaken hebben oa leverproblemen, te hoge oestrogeenproductie,...) en progesteron in 2e deel van de cyclus veel te laag o meen eisprong gehad te kunnen hebben... Momentopname of gaat zich dit zo voortzetten?

Dag Sanne, Welkom. Ik begrijp je paniek. Hopelijk vervult iui jullie grootste wens. Moeilijk gevoel é...als je gevoel hebt dat je nog weinig tijd hebt die in te vervullen? 
Zelf ga ik volgende week naar men gynaecoloog. In augustus was ik al eens geweest bij een andere gynaecoloog voor een uitstrijkje (was lang geleden). Toen was er intern niets bijzonder te zien. Daarom heb eergisteren mijn bloed laten trekken. Dan heb ik toch iets om mee te nemen. Net gehoord dat al men waarden dus ook FSH goed zijn muv van mijn prolactine. Die is verhoogd. Huisarts stak het op stress omdat de bloedafname allesbehalve goed verliep (ik heb dunne aders). Nu ben ik van nature een gedreven dame.. ik heb altijd een soort zenuwachtigheid over mij, al van kinds af. Ik betwijfel dus of het effectief van die bloedafname was maar goed... we zullen zien wat de gynaecoloog zegt. Ik heb wel gewoon mijn eisprong enz.; maar mijn luteale fase lijkt wel kort.
Belgogermano hopelijk brengt die kliniek duidelijkheid over de verhoogde sbgh waarde. Ik had daarvan nog nooit gehoord. Succes!! en laat ons iets weten

Terug
Bovenaan