Paniek VS Kriebels

Net zo als bij jou eigenlijk. Hij respecteert heel goed dat ik en mijn lichaam uiteindelijk alles moeten doen. En hij laat de keus ook bij mij daarom. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een hele zware zwangerschap heb gehad, sommige mensen gaan er misschien fluitend doorheen maar dat is echt niet voor iedereen. Fijn dat jouw partner je ook zo vrij laat dat gaf mij in iedergeval veel rust. En het is super leuk om te zien wat voor kindje er uit jullie samen komt, dat kan ik bevestigen. Als ik niet zwanger had kunnen worden hadden wij ook echt niet voor een andere manier gegaan juist omdat wij het ook zo leuk vonden om iets te hebben wat van ons allebei een beetje is. Dat vonden wij uiteindelijk heel speciaal, en nog steeds!
Bijna eind november......;) X!

Ja ja het is dan eindelijk zover...nu begint het wachten of het ook gaat lukken.
We gaan er ieder geval geen druk op leggen, dus geen wekkertje zetten en als die dan afgaat ergens een kast induiken.
En denk ook dat mocht het niet lukken, wij ook niet voor een andere manier gaan.

Zware zwangerschap...dat klinkt niet fijn. Waarschijnlijk geen tweede?

Zien jij en je partner ook dingen van jullie terug in jullie kindje? Lijkt mij zo apart om te zien.
Hoop dat ons kindje niet de slechte eigenschappen mee krijgt hahaha

Terug
Bovenaan