paniek

Hey allemaal weer:) ik heb veel therapieen al gehad dus kan er ook mee omgaan maar zoals jullie schrijven het lijkt wel of ik er nu geen controle over heb dat is zo vaag. Maar het geeft me wel moed om door te gaan en het verder aan te kijken heb het al besproken met de vk. Die zei ook hetzelfde dat ik het aan moest kijken tot het echt niet meer gaat. Het mijn oude therapeut ook gesproken en ik hoop dat het weer wat weg mag gaan dank jullie wel:)
liefs
 
Hallo,
Ik heb zelf ook last gehad van lichte paniekaanvallen. En ik merk nu door alle veranderingen in mijn lichaam dat ik weer sneller gestresst ben. Op het moment heb ik al ruim een week 24 uur per dag hoofdpijn door vast zittende spieren.
Een zwangerschap brengt lichamelijk en mentaal veel veranderingen met zich mee. Dus ik vind het logisch dat we er heftig op reageren.
Ik denk idd dat hulp zoeken het beste is. De . verloskundige weet ook wel waar ze over praat JIj ben heus niet de eerste met dit probleem.
Succes en ik hoop dat je je snel beter voelt.
 
dankje nini ja ik ga ook een gesprek aanvragen want ik wil het niet de hele zwangerschap door ik wordt er zo moe van. Kom in een soort spiraal terecht en weet niet goed hoe ik eruit moet blijf nu heel de tijd op het randje doordat ik wel alles blijf doen en niet thuis ga hangen niks doen maar het is echt heel naar
groetjes
 
Terug
Bovenaan