Paniek!!

A

Anoniem

Guest
Eeuhhhmmm.... ik tril een beetje, dus bij voorbaat al sorry voor de typo's.

Zojuist een kv 2x5 gedaan en zie een heel licht streepje. Nu lijkt het alsof de test stuk is, want het stripje in het stripje lijkt een beetje bol te staan. Streepje is heeeeel licht. Is het dan toch een streepje. O ja, 1 dag voor NOD.

*bibbert*

hey Melian,

Ik ken die testen niet, maar ik zou voor de zekerheid nog een keer testen. Dan weet je het zeker. Kan me voorstellen dat je zo trilt, want een streep is een streep he?

Hmmm, inmiddels iets minder bibberig :)

Ik heb je advies opgevolgd Channie. Heb nog een kv2x5 gedaan en die geeft hetzelfde lichte streepje (zonder de bobbels), maar dit is zo ontzettend licht dat ik er nauwelijks waarde aan wil hechten.

De Predictor vroegtest (ja ik heb er een smak geld tegenaan gegooid) geeft helemaal niets. Maagdelijk wit. Noppes. Niet zwanger.

Het codewoord: afwachten.

Ik wacht wel weer af. Gewoon. Alsof het niets is. Oeff!

Hahahahha je blijft me een lachstuip bezorgen!

Vreemd dat die streep zichtbaar blijft. Streep blijft zwanger zeggen ze... Misschien is die vroegtest toch niet zoon hele vroege test! We houden hoop en blijven wachten... Ik heb dus vanmorgen de cb test gedaan (1 dag na nod knap hè!!) maar negatief :-( hoop dat m'n menstruatie komt of dat mijn vriend binnen 48 uur komt te lijden onder een hevige HCG storm..... Ik reken er maar niet op! Wacht gezellig met je mee, dat van jou klinkt hoopvol!!!!

Lfs

oooh spannend!!!!!!!!!

denk toch nog even een paar dagen wachten meid, dan zal je meer weten...
Pak bastogne koeken pakken en ontspannen ;) zover dat lukt natuurliijk....

Ik ga duimen voor je!

Kussies Laurie

Streepje is streepje!! Als het hormoon niet in je urine zit krijg je geen streepje dussss :) Afwachten dan nog maar... Liefs Issatje

De testjes liggen naast me op de bank. De stripjes beginnen langzaam wat te verkleuren, maar de streepjes staan er toch echt.

Heb zusje gebeld (erg vruchtbaar, drie kids, alledrie eerste ronde) en die was heel blij. Man gebeld, die was heel druk. Hij had het over indroogstreepjes en nepstreepjes en vroege miskramen en hij klonk heel bedrukt. Voel me dus een klein beetje alleen met mijn voorzichtige blijheid. Maak me wel meteen zorgen over morgen. Ik ben nogal van de wijn (lees: veel wijn) en we krijgen morgen eters die ook van de wijn zijn. Nog even een smoesje bedenken. Hoop dat het nodig is. Ben bang dat als ik lang genoeg kijk, de streepjes van de tests af vallen. (hoe dom kun je zijn) :-\

Dankjewel voor jullie berichtjes. Voelt fijn. Mocht het inderdaad raak zijn, waren jullie de eersten die het wisten :)

onzekerheid onzekerheid, helaas is mijn advies alleen maar wacht een paar dagen af.
ja makelijk gezegt dan gedaan.
probeer je gedachten even ergens anders mee bezig te laten zijn (met je etentje bv hihihi)

ik weet dat ze ook alcohol vrije wijn hebben (schijnt best lekker te zijn mijn mams heeft het een tijdje gedronken toen ze erg ziek was) kan je die niet ongezien voor jezelf inschenken lijkt het toch of je mee drinkt

succes en duim met je mee

Terug
Bovenaan