Paniek!!

Nu roze afscheiding :-(

Kga inderdaad mijn zinnen maar verzetten, want dit is niks zo. Word alleen maar bang om iets te verliezen wat er misschien niet is.

Veel liefs en wellicht tot later.

xxx

Heel veel succes! Hoop dat de test snel een hele dikke streep geeft...

Ooooh jeeej, nou zit ik zelf niet meer in spanning en nu vind ik het best spannend hoe het bij jou gaat :)

Hoop dat je morgen niet aan de wijn mag!!! Ben zelf ook nogal wijnliefhebber (zoals ik het bij voorkeur noem :)) Dus snap dat het lastig wordt en hoe leg je dat uit. Die tip van die wijn zonder alcohol is een goeie, gewoon inschenken in de keuken!! 'duur' tafelkleedje eronder als excuus dat je niet wilt morsen ;-)

We keep in touch en ik duim hier voor jou dat je bijna net zo vruchtbaar ben als je zusje :)

Lfs

Heey meis,

Spannend!!!!! Wat een stress hier! Elke week is wel iemand die aan het bibberen is haha! Ik hoop echt dat het raak is en dat je straks in het najaar een kleintje in je armen mag sluiten!!! Misschien zondag nog eens testen?? Als je zwanger bent zou het dan toch wel duidelijk moeten zijn als je nu een licht streepje hebt. Dit wordt elke 48 uur meer las ik net ergens (jaja, al lezende leert men hihi), dus zou je zondag een positieve test in handen moeten hebben!!!!

Denk aan je!! Veel liefs ciomama

wat een onzkerheid even meid...hoop en duim voor je hoor!!!!laat je ons weten???

liefsss

hoi hoi
Ik had een aantal weken geleden ook zo'n lekker irritant vaag streepje op de KV test. 2 dagen later heb ik een CB test gedaan met + of - en binnen 1 minuut een dikke vette + en ben nu ruim 8 weken zwanger. Ik hoop voor jou dat je morgen of overmorgen een duidelijker streepje hebt.
heel veel succes en alvaste een voorzichtige proficiat!

Liefs amanda,

Wat een onzekerheid zeg.
Ik heb onlangs ook een test van kruitvat 2v5 gedaan omdat ik overtijd was en die was echt spierwit. Geen streepje te bekennen. Uiteindelijk ongesteld geworden en dus niet zwanger.
Dus als ik jou was zou ik gewoon over 2 daagjes nog een test doen!
Succes!

De ene test is de andere niet, maar een streepje verschijnt echt niet zonder HET hormoon!!

Zoals hierboven ook al staat, over een paar dagen nog eens testen!
Ik hoop dat de lichtroze afscheiding niet doorzet in een ongi!

Meis, wat spannend voor je!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan