Hallo, mijn dochter is nu 9,5 week oud en sinds een paar weken heeft ze zo heel af en toe een aanval van "blinde paniek". Ze ligt dan heel rustig in de box en vanuit het niets krijgt ze ineens wat ik zie als echt een soort van paniekaanval: ze spant en strekt haar hele lijfje, armpjes naast/boven het hoofd, adem inhouden en op haar gezicht een uitdrukking die ik echt alleen als blinde paniek kan omschrijven. Ze lijkt op zo'n moment ook op iets gefixeerd te zijn en je moet haar echt weer even "terughalen" en uiteraard oppakken om haar weer te kalmeren en gerust te stellen.
Herkent iemand dit??????
Ze heeft het alleen overdag, 's nachts heb ik dit nog niet meegemaakt.
Ze is met 41 +2 dgn zwangerschap geboren na een ingeleide, vlotte bevalling. Een zgn. geboortetrauma lijkt mij (dus) niet waarschijnlijk. Ze slaapt ('s nachts) goed, drinkt en groeit goed.
Ik ben benieuwd naar ervaringen en/of ideeen van anderen met dit vervelende fenomeen..!
Herkent iemand dit??????
Ze heeft het alleen overdag, 's nachts heb ik dit nog niet meegemaakt.
Ze is met 41 +2 dgn zwangerschap geboren na een ingeleide, vlotte bevalling. Een zgn. geboortetrauma lijkt mij (dus) niet waarschijnlijk. Ze slaapt ('s nachts) goed, drinkt en groeit goed.
Ik ben benieuwd naar ervaringen en/of ideeen van anderen met dit vervelende fenomeen..!