pap gefen wanneer het uitkomt?of smorgens of savonds

hallo dames
ik ben begonnen met pap gefen heb ik gedaan om 20;00 uur heb ik nog een zoon smorgens kan ik de pap niet gefen ivm me zoon moet naar school gaan ik geef naast de pap ook beetjes water ze vond het heerlijk graag jullie mening
liefs adama

hoi adema

ik lees vaak jou berichtjes...en ik wil je even een hart inder de riem steken...ik heb namelijk het idee dat jij nogal vrij onzeker bent omdat je soms toch behoorlijk aan jezelf twijfelt...
omdat je vaak hier iets neerzet(wat natuurlijk niet erg is)
maar ik wil je echt meegeven..volg je moedergevoel en trek je niet teveel van consultatiebureau ed aan...
jij bent de moeder...en vaak heeft je gevoel het goed...hoe onzekerder je bent..dat voelen je kindjes

ik hoop dat je dit niet beledigent opvat..want zo bedoel ik het echt niet..ik bedoel dit positief!!!

elke moeder wil de beste doen voor hun kind en ik mag zoveel onderwerpen zetten als ik wil om jullie adviesen te horen en hoe jullie het doen voel ik me daarbij nog lekker. ik wil alles perfect doen juis,en niet fout daarom dat ik zo veel onderwerpen zet ,ik wil weten datik goed doe en door de zware bevalling voel ik me zo het komt door de hormonen   de hormonen zijn niet fijn gellukkig heb jij dat niet daarom kan je niet weten hoe ik me voel .. ik heb ook een zoon grootgebracht maar deze zwangerschap bevalling wareen me te zwaar. en als ik me beetje ongerust voel en hier schrijf of ik alles goed doe en ik wil van mening vershillen juist door die forum voel ik me nog beter .....en de forum is om te vragen ik heb heelveel onderwerpen om te plaatsen juist sommige mensen hebben dat niet en lezen en gaan door..dat is wat dat je iets hebt om te schrijfen toch bedank voor je reactie ik hoop dat jij een goeie moeder bent wat ik doe is juist niet goed he ik wil de juiste doen en daarom schrijf ik hier

hoi adema

ik bedoel het echt niet negatief...en tuurlijk ben je geen slechte moeder!!!!!
ik heb zelf een zoontje van 9 maanden...en in het begin...vond ik het allemaal erg moeilijk...ik was echt heeeeeel erg onzeker..
ik wou het allemaal te goed doen en daardoor ging ik om me tenen lopen en tja dat hou je niet vol!!

ik heb toen ook veel mensen om tips ed gevraagt...maar weet je wat het is..iedereen doet het op zen eigen manier...
ik kreeg zoveel verschillende tips dat ik uiteindelijk nog niet wist van wat is nu het juiste...
op een gegeven moment heb ik mezelf bij de kop gepakt en,tegen mezelf gezegd...ik ga gewoon mijn moedergevoel volgen en proberen die onzekerheid aan de kant te schuiven..want de kleine merkte dat natuurlijk ook...
en ik moet zeggen nadat ik mezelf bij de kop had gepakt...is het super gegaan..en nog steeds...
en als jij al een kindje grootgebracht hebt dan ben je zeker weten een goede mama...

nogmaals ik bedoel dit echt niet negatief....maar ik herken mezelf een beetje in jou verhalen...
daarom had ik gereageerd..alleen maar om je een hart onder de riem te steken

en jij zei gelukkig dat ik geen last van hormonen heb..nou ik kan je vertellen dat ik daar vreselijke last van heb gehad...dus niet leuk dat je dat zo zegt
en ik heb niet gezegd dat je niks geen onderwerpen mocht plaaten..ik heb direct gezegd dat ik je alleen een hart onder de riem wou steken...dus heel positief bedoeld...

jammer dat je zo vijandig reageerd...

loveliman ik begijp je wel je zij je mag wel onderwerpen plaatsen meid dat zal ik niet aanjevragen zal ik doen. en zo vijandeg noemen we dat nieik heb het genoeg gehad ,als ik veel onderwerpen plaats leuk toch voor mij ik wil weten ik heb vragen daarom plaats    ik het ik heb nooit jouw onderwep gezien omdat je niks hebt m te plaatsen tenminste ik wel, zo reageren we niet als je iets wil schrijfen plaats dan een onderwerp . hoe je het noemt maakt niet uit vijandig,brutaal,.

loveliman jij moet ook niet mij negatief begrijpen ik zit echt vol meid daarom ook dat ik zo reageer onzekerder ben ik,negatiev zeg ik maar ik krijg daarvoor geen hulp de dokter zij gaat vanzelf over daarom dat ik zo vraag dan kan je me beetje begrijpen .ik was bij me zoon niet zo maar nu wel ik ga me gevoel volgen dat is de beste

sorry loveliman je hart on der de riem te steken vond ik niet goeie ding ik niet nls daaromdat ik zo reageerde leuk dat je mij begrijpt en hoe ben je weer zekerder ge worden van je zelf?op je kop gestaan was me nl maar heel beter sommige dingen begrijp ik niet.ik heb je fout begrepen denk ik je hart onder de riem steken. jekapot maken of zoiets

Terug
Bovenaan