pap gefen wanneer het uitkomt?of smorgens of savonds

sorry loveliman je hart on der de riem te steken vond ik niet goeie ding ik niet nls daaromdat ik zo reageerde leuk dat je mij begrijpt en hoe ben je weer zekerder ge worden van je zelf?op je kop gestaan was me nl maar heel beter sommige dingen begrijp ik niet.ik heb je fout begrepen denk ik je hart onder de riem steken. jekapot maken of zoiets

meid...ik snap jou echt heel goed..ik ben de eerste weken zelfs depressief geweest..
heb het niet makkelijk gehad!!
jij moet gewoon tegen jezelf zeggen van ik ben een goede moeder....
maar goed...ik zal er verder niet op reageren..jij moet doen waar je je goed bij voelt...ik wou je alleen een goed gevoel proberen te geven..
en ik wil hier de sfeer ook niet verpesten ofzo dus bijd eze veel succes verder met alles

loveliman ik weet niet meer maar ik ga echt ergens hulp vragen elke dag nadenken of ik goed doet of fout iemand moet zeggen aan mij je doet goed enz, en ik ben bang als ik het niet goed doet als er iets met me baby gebeurt ik hoop dat je mij begrijpt de topic ic door elkaar gegaan maar ja geef niet daar om wil   ik antwoorden op me vragen bv ik geef de pap savonds en als jullie zeggen je doet het goed dan doe ik het niet en als jullie zeggen je doet het niet goed dan doe ik het niet ik ben zo een persoon geworden vanwege de bevalling

Adama: je bent erg onzeker, maar even een vraagje. Je hebt toch nog een zoon die al een stukje ouder is? Hij is nu toch ook groot geworden dankzij de opvoeding die jij hem geeft? Zolang hij nu lekker gezond is, kan je dit kindje toch dezelfde dingen geven als dat je hem gaf? Dus niet zo onzeker zijn en bevestiging blijven zoeken. Mensen kunnen niet blijven zeggen dat je een goede moeder bent. En ik weet dat het niet makkelijk is af en toe. Ik heb het er zelf ook heel moeilijk mee gehad, heb geen familie die me helpt, heb aan de anti depressiva gezeten waar ik nu mee heb moeten stoppen omdat ik weer zwanger ben. Dus begrijp je gevoel wel, maar het is je eerste kindje niet dus je hebt het allemaal al eens moeten doen. Dit bedoel ik niet gemeen, maar je weet dan toch al redelijk hoe het moet? Nou ja hoop dat je dit niet vijandig oppakt net als sommige reacties van moeders die je willen helpen. Succes ermee!

dankje wel je bedoeld het goed omdat ik vol zat ben ik ontploft en vijandig gereaageerd zo eenpersoon ben ikniet eigenlijk door dieonzekerheid reageerde ik zo maar dat verdienden jullie niet zo een reactie

Terug
Bovenaan