Pap 's ochtends en borstvoeding

Hier had ik pas rond een jaar het idee dat ze behoefte had aan iets anders dan melk als ontbijt. Ik vind eerst melk en dan pap heel onlogisch. Ze krijgt nu regelmatig tussen de middag pap als ze geen melk krijgt. Dit maken we met gewone volle melk omdat ze al wat ouder is... (vanaf 1 jaar ongeveer). 1 keer met bv gedaan maar dat loopt veel te snel terug. Maar onze dochter is dol op pap; drinkt niet altijd even enthousiast naast de bv. Dus voor ons een topoplossing.
Moraal van het verhaal. Alleen doen als je het zelf wilt/nodig vindt. Voor ons heeft het voordelen. Maar niet in de ochtend...
 
Lekker bv blijven geven. Ik heb mijn 2 dochters nooit pap gegeven, ze vonden het niet lekker en ze hebben het niet gemist hoor. Ze kregen gewoon een fles en vanaf 9 a 10 maanden een (halve) boterham erbij omdat ze vanaf die leeftijd behoefte hadden aan iets meer voeding in de ochtend.
 
Ik heb mijn dochter van 10,5 maand nog nooit pap gegeven, wist ook niet eens dat dat evt handig zou zijn. Ik geef na het wakker worden bv en als wij later gaan ontbijten geef ik haar fruit.
 
Bedankt voor alle tips en reacties! Blijf ik gewoon lekker bv geven. Hij krijgt nu halverwege de ochtend meestal een banaan en 's avonds groente wat ik vanaf volgende week uit wil gaan breiden met koolhydraten en eiwitten.
 
Terug
Bovenaan