Pap voor dreumes 1 jaar

Ivh

New member
Hi allemaal. Ik ben een beetje aan het zoeken en wil graag wat tips.
Mijn dochter is net 1 jaar ,(2-12-2020) en krijgt elke ochtend pap voor ontbijt. Ik heb tot nu toe die van Nestlé met biscuit smaak, die vind ze gewoon heerlijk en eet ze met gemak op. Meerdere andere geprobeerd voordat ik bij die kwam, en alleen deze eet ze echt op.
Maar nu....deze pap is vanaf 6 maanden .. moet ik nu overstappen naar een pap voor vanaf 1 jaar? Heb de multifruit versie geprobeerd maar die lijkt ze minder lekker te vinden...toch blijven doorzetten of mag ze de biscuit versie blijven eten?
Xxx
 
Ja joh vanaf 12 maanden mag ze ook de multifruit pap maar de biscuitpap mag ze dan ook nog steeds hoor! Mijn zoontje heeft ook tot 1.5 ofzo die biscuit pap gegeten, was eeen tijd lang het enige wat hij accepteerde als ontbijt.. tegenwoordig eet hij gewoon brood..
 
Het is niet zo voedzaam als pap met echte granen. Hier eet mijn dochter wel havermout. Maar vooral als ik het lekker maak met bijvoorbeeld appel en rozijntjes ofzo. Dat is voedzamer dan een bordje biscuitpap. 
Maar wat leeftijd betreft maakt het niks uit. Jij mag ook biscuitpap eten ?
 
Bedankt voor de reacties! Ja dacht al met voedzaam dat het minder zou zijn, maar ze eet nog niet zoveel ? als in kleine porties, maar meer over de dag verdeeld.
 
Helemaal prima hoor. Gewoon blijven aanbieden. Sommige kindjes hebben gewoon wat langer nodig. Smaken wennen vanzelf als je ze bloot stelt. En vaste voeding wordt ook meer als ze er echt aan toe zijn. 
 
Terug
Bovenaan