A
Anoniem
Guest
Hey!
Nog even een vraagje:
Ik geef nu ipv de fles van 12.00 uur/12.30 half pap en half fles. Uiteindelijk moet dit dus helemaal pap gaan worden.
Nu was ik toevallig in het noekje van het cb aan het kijken, en daar hadden ze de vorige keer een stikker ingeplakt met een schemaatje wat kinderen vanaf 6 mnd nodig hebben/mogen hebben.
Nu zag ik daar staan: vanaf 6 mnd: 2 flessen, 1 fruithap, 1 groentehap (met aarappel/rijst/vlees etc) en pap van 200 tot 250 cc opvolgmelk!!!
Is dat niet een beetje veel??? Ze krijgt echt nooooit 200-250 cc pap op hoor!
Nu eet ze van 120 cc opvolgmelk pap en nog een klein flesje (max 90 cc) erna.
Hoeveel geven jullie??
En hebben jullie nog nutrix of al bambix?
Ik heb toevallig vandaag bambix meegenomen(hebben ze nu ook vanaf 6 mnd!) omdat de nutrix bijna op is.
Ben benieuwd hoe jullie het doen!
Nog even een vraagje:
Ik geef nu ipv de fles van 12.00 uur/12.30 half pap en half fles. Uiteindelijk moet dit dus helemaal pap gaan worden.
Nu was ik toevallig in het noekje van het cb aan het kijken, en daar hadden ze de vorige keer een stikker ingeplakt met een schemaatje wat kinderen vanaf 6 mnd nodig hebben/mogen hebben.
Nu zag ik daar staan: vanaf 6 mnd: 2 flessen, 1 fruithap, 1 groentehap (met aarappel/rijst/vlees etc) en pap van 200 tot 250 cc opvolgmelk!!!
Is dat niet een beetje veel??? Ze krijgt echt nooooit 200-250 cc pap op hoor!
Nu eet ze van 120 cc opvolgmelk pap en nog een klein flesje (max 90 cc) erna.
Hoeveel geven jullie??
En hebben jullie nog nutrix of al bambix?
Ik heb toevallig vandaag bambix meegenomen(hebben ze nu ook vanaf 6 mnd!) omdat de nutrix bijna op is.
Ben benieuwd hoe jullie het doen!