Pap

Mijn zoontje eet dus helemaal geen pap. Is dat erg?
Als ik pap geef eet hij verder bijna echt niets!!!
Dan zit hij propvol!

hoi hoi

hier was het dus net anders om. ook een relaxte arts van cb.
ze zei probeer eerst maar de pap uit een fles en kijk dan maar of ze het met een lepel wil. nou pap uit een fles moest madam dus niet en de smaak vond ze niks. ik met vanille smaak gehaald weer in een fles gedaan, wou madam dus ook niet. toen heb ik het maar op een bord gedaan en er dikke pap van gemaakt (lepel blijft bijna staan haha) en ja hoor het ging helemaal op, en als nu haar bordje leeg is kijkt ze heel verontwaardigd haha. ze krijgt 200 melk met 6 eetlepels nutrix.
nou moet ik zeggen dat linsey alles opeet en drinkt wat ze krijgt.

groetjes danielle mv linsey 10-11-2007

Hoi Issie,

Geen pap? Dat is vreselijk . Joh, wat werkt voor jouw kleintje is goed! En als je jezelf heeeeeeeel erg veel zorgen maakt dan geef je hem toch een klein beetje pap en de rest gewone melk? Ieder kindje is weer anders en ze hebben volgens mij nu ook allemaal andere eetgewoontes.

Efraim (goed zo toch?) vindt zijn melk lekker? Heather bijvoorbeeld niet. Pap is hier dus een uitkomst om te zorgen dat ze in ieder geval één flesje redelijk goed leegdrinkt.

Groetjes, KT

Thomas (7 maanden) eet geen pap(bambix); hij wil er niks van weten. Dus geef ik 's ochtens en 's avonds melk en tussen de middag brood. Rijstebloem lust hij wel maar daar gaat hij moeilijk van poepen; dat spul stopt namelijk.

mijn kleintje 6,5 maand krijgt 180ml + 6 schepjes

en nu half nutrix rijstebloem en half bambix vanaf 6 maanden
 elke ochtend in een bordje met de lepel

hij krijgt het gemakkelijk op en het smaakt het goed

succes!

Thanx KT!!!!

Ik ga gewoon door zo. Hij doet het er prima op!
En idd. elk kindje is anders!!!

Terug
Bovenaan