pap

hoi rimke,
je kan het papje natuurlijk ook 's ochtends of 's middags geven. dan geeft het niet zo dat ze druk is.... dan slaapt ze later beter. hahaha. kom je wat sneller door je voorraadje heen.

ik ben ook net na de winkel geweest en heb pijamapapje meegenomen om eens te proberen, maar daar zeiden ze ook van je kunt beter een gewoon pak bambix kopen.
Dat heb ik dus ook gedaan maar is dat dan ontbijt dat staat er teminste op en kan dat gewoon bij de melk in??

groetjes

Ja hoor, je moet even kijken op een van de korte zijkanten van het pak, daar staat het op. Ik heb vanmorgen nog maar 4 theelepetjes gedaan ipv 7 eetlepels die daar staan, gewoon, op het wat langzaam op te kunnen bouwen!
Hoop dat Mees het lekker vindt en lekker doorslaapt, voor mama ook wel lekker............

Je hebt namelijk ook spul   waar je alleen nog maar water bij hoeft te voegen.........ik heb de gewone groei-ontbijt bambix vanaf 6 maanden, doe je gewoon door de melk..........

ja die heb ik ook gekocht geel achtig pak, ik had eerst die waar je water bij moet doen en toen zeiden ze in de winkel je kunt beter een gewoon pak kopen.
ik ben ook heel benieuwd we proberen het morgen maar want toen ik thuis kwam was hij al aan de fles. Jij geeft het dus ook sóchtend? ik deed eerst wel rijstebloem in de ochtend maar nu niet meer hij wou het niet meer.

groetjes

ik geef de papfles eigenlijk op het moment dat het het beste uit komt. als ze opeens honger hebben en nog geen pap gehad hebben, krijgen ze het smiddags of anders als fles voor het slapen gaan. dan ze vaak geen groente meer.
of als we ergens heen of bij iem op bezoek gaan, geef ik ze thuis fruit of groente en dan daar pap. veel makkelijker om te maken en mee te nemen.

Allemaal heel leuk, maar wat doe je dan met een dametje die geen fles wil? Wil over een tijdje wel eens wat bv afbouwen, em natuurlijk kun je pap met een lepeltje geven, maar dat is dan niet meer zo'n inslaap-moment?!

Terug
Bovenaan