pap

hmimes

New member
krijgt jullie baby in de ochtend een borde pap of nog de fles ? Hier geprobeerd de 2e fles dat is ong 10:30 pap bordje te geven we vonden het helemaal niks ! Pap blijft aan de gehemlte hangen waardoor hij iedere keer moet kokhalzen . En ik vondt het zielig omdat het snel koud wordt en een grote brok . Ik heb de gratis zakje gebuikt die ik met de post heb gehad . En die hadden geschreven dat het zakje genoeg is voor 200cc fles . Ik heb de pap geteld zaten 8,5 schepjes in . Is dat niet veel . Is toch zielig dat het snel koud en een brok wordt .
 
Hai meid,

Dean en Jack krijgen zowel s'ochtends als s'avonds een papFLES. Vind het wel zo makkelijk en ze drinken 'm goed leeg. Heb echt geen tijd om s'ochtends 2 bordjes pap te geven, ben ik een eeuwigheid bezig ;-)
Gewoon lekker in de fles geven hoor. Maak het jezelf ook niet te moeilijk en als hij ervan moet kokhalzen en het blijft plakken, dan zou ik het niet meer zo doen, wellicht later nog eens proberen.

Liefs Lynn.
 
Ik geef ook papfles.

Die van Bambix vind ik wat aan de dikke kant, en Lucas lust het ook niet. We gebruiken die van Nestle, en dat drinkt hij helemaal leeg. Ik doe 3 schepjes in zijn fles, en het blijft gewoon drinkbaar.

Wat Lynn zegt; maak het jezelf niet te moeilijk.
 
ik heb dr pas pap gegeven en toen heb ik een halve fles melk in een bordje gedaan en er net zoveel van dat zelfde zakje als jou (van de post of uit zo'n doos?) in gedaan tot het dik werd. ik denk zo'n 1/3 van dat zakje ofzo. ik doe het ook wel eens door het fruit als het dun is, bijv. peer. ze vond het super lekker toen maar zodra het koud werd ging ze proesten :)! je moet idd wel tijd hebben want het duurt 'wat' langer als een fles. een papfles is veel sneller, en hebben ze toch pap binnen als je dat wil!
 
ik heb trouwens zoiets van: als ze met melk tevreden is ga ik ze niet dik maken met pap! ze is hier al heerlijk mollig, die benen... tis net een michelinpoppetje :) en ze is super tevreden met melk dus ga ik ze niet onnodig dik 'voeren'!
 
Lucas drinkt slecht, dus ik blijf wel pap geven. Zo krijgt hij de benodigde voedingsstoffen binnen. Hij drinkt normaal 4 flessen van 200cc, en laat per dag ongeveer 150cc over.

Nu is het helemaal erg, want hij is ziek geweest (hoge koorts 40 graden, overgeven, weinig tot niet drinken en diarree). Met veel moeite drinkt hij 400cc op een dag. Sinds gister is de koorts weg gelukkig. Maar geef nu alleen melk. Zijn maag moet ook weer aan voedig wennen.

 
heb je geen ORS hoeven te geven ? At hij ook groenten en fruit voorheen ?

Beterschap voor hem meis !
 
Terug
Bovenaan