papa 3 dagen heel erg ziek 4e dag dood op bed

quote: sjana1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2007 20:36:37'));

Hoe kan het dat je kinderen die dagen dan bij vader waren als hij zo ziek was? Dat kan toch niet! Dan haal je (of opa en oma, die woonden tegenover???) de kinderen daar toch weg? Je laat je kinderen van 5/6 jaar toch niet voor een zieke vader zorgen??????

Papa zal waarschijnlijk niemand gebeld hebben om de kinderen te komen halen.(en nog niet ziek zijn geweest toen ze gebracht werden)

lijkt mij.

Sterkte hoor....voor de kindjes en hun moeder.

quote: sjana1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2007 20:36:37'));

Hoe kan het dat je kinderen die dagen dan bij vader waren als hij zo ziek was? Dat kan toch niet! Dan haal je (of opa en oma, die woonden tegenover???) de kinderen daar toch weg? Je laat je kinderen van 5/6 jaar toch niet voor een zieke vader zorgen??????

Wat is je bedoeling met dit berichtje? Wil je de moeder een schuldgevoel aanpraten? Als je het goed leest dan zie je dat de vader ziek werd terwijl de kinderen er al waren. Vader was niet meer in staat geweest hulp te gaan halen. De kinderen hebben alles binnen hun vermogen gedaan om voor papa te zorgen. Dat maakt dit verhaal hartverscheurend en jouw opmerking des te kwetsender!!!!!!!

Lieve hulpeloze moeder. Ik leef met je mee. Ik zou niet weten wat je moet doen. Ik denk hulp zoeken. Niet alleen voor je kinderen maar ook voor jezelf. In de wereld zijn er altijd mensen die stom reageren. Probeer het je niet aan te trekken. Succes meid.
Anniek

Terug
Bovenaan