Papa inlichten op leuke manier...

Die van mij is helemaal weg van fc groningen.
Nou zag ik laatst een heel klein shirtje van deze club met op de achterkant gedrukt: opkomend boertje...ik denk dat ik die als cadeau geef dan.
Maarja samen een zw.test doen heeft ook wel weer iets.
ik ben er nog niet uit...het shirtje komt er in ieder geval, dan geef ik m wel aan mn vader

Hoi,

Heb vorige week ontdekt dat ik zwanger ben. De papa weet het al, maar voor al de anderen gaan we een rebusje maken, de papa tekent, en die gaan we met zo spaciaal papier op het t-shirt van de oudste (volgende week 11) strijken. Er komt op te staan, ik word grote broer, maar of ze het kunnen ontcijferen?

groetjes

Wij testen ook samen, dat vind ik wel zo fijn (ik durf namelijk niet zo goed te kijken), en het is ook echt iets van ons samen.

We hebben al wel een idee (dat is echt voorpret voor ons) om het de familie te vertellen. Het is wel een beetje seizoensafhankelijk. We zouden het  namelijk graag met sinterklaas willen vertellen, dan is ook de hele club bij elkaar, dus wel zo leuk. Het idee is om dan 7 chocoladeletters te kopen met de letters ZWANGER en BABY (we zijn met zn elven in totaal), en de Z geven we dan aan de meest nieuwsgierige schoonzus. En dan is t puzzeltijd!

We zijn de eersten in de familie (voor zover we weten natuurlijk) en ik vind het best wel spannend!

Groetjes, Aimee

Hoi meiden!!!
Het is RRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!
Gisteren heb ik de test gedaan en ik heb nog nooit zo'n dikke u-bent-zwanger-streep gezien!! Ik ben helemaal heppie

Ik ben gisteren meteen naar een drukwerk-winkel gegaan en heb een schattig shirtje voor mijn dochter laten maken (met jouw tekst Bri!!!).
Daarna heb ik bij de Jamin wat roze en blauwe snoepjes gekocht en bij een bakker twee gebakjes. Die heb ik thuis versierd met de snoepjes.
Daarna heb ik een lekker diner gekookt, de tafel mooi gedekt, mijn dochter haar shirtje aangetrokken en daaroverheen haar knoei-jasje (zo'n plastic ding met mauwtjes, beter dan een slab!!)
Na het eten ging het knoei-jasje uit, maar wat denk je?? Mijn man zegt alleen "O! Een nieuw t-shirt???" en lezen: Ho maar...
Dus ik: "Onze dochter wil je wat vertellen.." en ondertussen trok ik haar shirtje aan alle kanten recht, zodat de tekst vooral goed leesbaar zou zijn.
.....niets.....
Nog een paar hints geprobeerd, maar dat werkte ook niet. Uiteindelijk uitgelegd dat het de bedoeling was dat hij de tekst zou lezen.
"Wat staat daar?" zei hij, "Grote ZUS????!!"
Ik kon alleen maar knikken en de tranen stroomden over mijn wangen. Daarna een dikke knuffel en mijn dochter gaf mijn man en mij wel een halve minuut lang om de beurt een kusje. Zó lief!
Dus meiden: Wat mij betreft is het een succes geworden! Onwijs bedankt voor de ideeën, die met die chocoletters vind ik ook heel leuk. Daar ga ik mischien ook wat mee doen, maar dan op mijn werk!
Liefs van Sisi.

Ik   ben zwanger van de derde en heb bij alle drie een pakje gekocht.
Mutsje, rompertje, broekje, truitje en slofjes en die aan mijn man gegeven.
De pakjes van de oudste twee heb ik ingelijst zodra ze er uitgegroeid waren en dat zal ik nu met de derde ook weer doen.
Als geboorte kaartje heb ik een foto van de babies met dat eerste pakje aan.

Zo kan ik de kinderen straks  laten zien  hoe hun vader te weten is gekomen dat ik van hen zwanger was.

Groetjes, Annet

ik heb ook een goeie:::

he schat ik ben zwanger ja ik weet niet van wie het is want ik(jij) ben zó n slet ja het kan van iedereen zijn dna testje doen? haahahahah

Terug
Bovenaan