Hoi meiden!!!
Het is RRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!
Gisteren heb ik de test gedaan en ik heb nog nooit zo'n dikke u-bent-zwanger-streep gezien!! Ik ben helemaal heppie
Ik ben gisteren meteen naar een drukwerk-winkel gegaan en heb een schattig shirtje voor mijn dochter laten maken (met jouw tekst Bri!!!).
Daarna heb ik bij de Jamin wat roze en blauwe snoepjes gekocht en bij een bakker twee gebakjes. Die heb ik thuis versierd met de snoepjes.
Daarna heb ik een lekker diner gekookt, de tafel mooi gedekt, mijn dochter haar shirtje aangetrokken en daaroverheen haar knoei-jasje (zo'n plastic ding met mauwtjes, beter dan een slab!!)
Na het eten ging het knoei-jasje uit, maar wat denk je?? Mijn man zegt alleen "O! Een nieuw t-shirt???" en lezen: Ho maar...
Dus ik: "Onze dochter wil je wat vertellen.." en ondertussen trok ik haar shirtje aan alle kanten recht, zodat de tekst vooral goed leesbaar zou zijn.
.....niets.....
Nog een paar hints geprobeerd, maar dat werkte ook niet. Uiteindelijk uitgelegd dat het de bedoeling was dat hij de tekst zou lezen.
"Wat staat daar?" zei hij, "Grote ZUS????!!"
Ik kon alleen maar knikken en de tranen stroomden over mijn wangen. Daarna een dikke knuffel en mijn dochter gaf mijn man en mij wel een halve minuut lang om de beurt een kusje. Zó lief!
Dus meiden: Wat mij betreft is het een succes geworden! Onwijs bedankt voor de ideeën, die met die chocoletters vind ik ook heel leuk. Daar ga ik mischien ook wat mee doen, maar dan op mijn werk!
Liefs van Sisi.