papa of mama vroeg euit?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Wie gaat er bij jullie 's ochtends uit voor de kleine? En dan met name in het weekend, want doordeweeks wordt er natuurlijk gewerkt. Bij ons ben ik namelijk altijd degene die eruit gaat, dus ik kan nooit eens een keertje uitslapen. Mijn man is gewoon niet wakker te krijgen. Ik heb er al zo vaak wat van gezegd, maar ik heb het nu maar geaccepteerd dat ik er altijd uit ga. Ik vind het niet altijd leuk, maar ach, er zijn ergere dingen. Maar ik was gewoon benieuwd hoe dat bij jullie is.

groetjes mirjam

goeiemorgen,
wij hebben een goeie regeling getroffen! We doen het om de beurt! Meestal gaat mn vriend er zaterdags vroeg uit en gaat direct boodschappen doen met de kleine man, is het ook nog lekker rustig in de winkel...

en op zondag slaapt manlief wat langer! Als een vd twee iets heeft savonds dan slaapt die gewoon uit en als we samen iets hebben dan ga ik er toch meestal uit aangezien ik niet drink en er dan minder moeite heb om eruit te komen.
Bevalt me prima zo, mss een idee voor jullie en dan moet ie toch echt wakker worden!!!
Groetjes Saskia.

Hoi,
doordeweeks haal ik altijd de kleine uit bed (ik werk 3 dagen in de week). En in het weekend is het meestal mn vriend die haar uit bed haalt, maar wij mogen niet klagen hoor want ze wordt tegenwoordig meestal om 9.30u wakker.
Dus goed geregeld hier, ik ben nogal een uitslaper dus vind het wel lekker om op zondag wat langer in mn bed te blijven liggen.

groetjes van Sonja

In het weekend doen we het eigenlijk gewoon zoals het komt. Als ik zie dat mijn man nog heel erg moe is neem ik Marissa mee naar beneden en kan hij nog lekker slapen. Als hij ziet dat ik heel erg moe ben dan neemt hij haar mee zodat ik kan slapen. Perfect geregeld hier.

Nou, Goudlokje, ik geloof dat wij de enige zijn...! Mijn man is ook met geen mogelijkheid uit bed te krijgen. Ook ik ben degene die er als eerste uitgaat en voor ons kleine meisje zorgt. En ook ik heb de hoop al opgegeven en geaccepteerd dat ik nu eenmaal nooit uit kan slapen. Maar inderdaad er zijn ergere dingen op de wereld. Mijn man werkt ploegendienst, dus heeft het vaak ook echt nodig om wat bij te slapen. Maar toch baal ik er vaak van. Mijn oplossing om aan toch wat meer slaap te komen is  vroeger naar bed gaan. Maar dat lukt me bijna nooit.

Hoi,

Nou dat is hier ook prima geregeld. Papa gaat eruit.

Hij gaat doordeweeks altijd om 6 uur naar zijn werk. Als de kinderen in het weekend rond 8 uur wakker zijn, dan heeft hij voor zijn gevoel dus al uitgeslapen.... Ik mag dan vaak nog even blijven liggen.
Het 's nachts hebben we ieder ons eigen kind. Mijn dochter slaapt op zolder. Ik heb een vorm van spierreuma en ik kon niet zo snel op gang. Heel snel vanuit mijn slaap een trap op lopen, lukt me niet zo goed. Mijn man gaat dus naar haar toe als ze wakker is. Ik ga naar Bas. Die slaapt naast ons, dan dan heb ik het trappen probleem niet.
Maar als Bas écht wakker is het 's nachts, dan is hij meestal alleen te troosten met een flesje. Die gaat mijn man dan weer halen.

Mijn lieverd is dus nogal eens de klos.

Even iets over die mannen die niet wakker worden.....
Als jullie eens een nachtje niet zouden zijn, dan zouden zij er wél wakker van worden. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. Dan 'slapen ze erop'. Nu weten ze dat jullie eruit gaan, dus stellen ze zich er ook niet op in.
Als je het vervelend vind dat je man er nooit uitgaat, dan adviseer ik een flinke por! Daar worden ze echt wel wakker van en dan kun jij je meteen omdraaien.

Groetjes, Karin

Hoi hoi,

Hier ook goed geregeld hoor, we gaan vaak om ste beurt. En eigenlijk precies zoals bij sas en jeroen.....

Dussss....we hebben allebei weleens een dag dat we uit kunnen slapen!!

X saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Dames,

hier is het steeds weer anders, omdat ik altijd twee weekenden werk en er één vrij ben is het altijd anders, daarnaast werk ik wisseldiensten, dus ook nog eens laat of vroeg.

Maar doordeweeks ga ik er altijd uit, ik werk dan ook nog eens twee dagen en mijn man is om half 7 al de deur uit en dan slaapt de kleine man nog. Dus doe ik het altijd, ben het nu wel gewend, ook als ik tot 23 uur moet werken heb ik er geen moeite mee, maar als ik in het weekend late dienst heb, zoals aankomend weekend, pas om half 2 's nachts thuis, dan moet hij er echt uit.....soms ontstaat daar weleens ruzie over, omdat hij ook weleens wil uitslapen...maar goed, we komen er altijd uit!

Wie er 's nachts uitgaat is ook verschillend, ik heb soms weleens dat ik gevoelloos ben, dus dat ik m'n hele lichaam niet voel en het even duurt voordat er een ledemaat wakker word...dus dan roep ik altijd mijn man....die hoort hem dus nooit, die hoort dus alleen z'n eigen naam....en ik moet hem dan echt roepen, dus schreeuw ik altijd subtiel z'n naam als ik niet overreind kan komen. Maar raakt m'n zoontje echt van streek 's nachts of hij is echt niet lekker....ja dan doe ik het, want bij mij wordt hij echt heel rustig! Mijn man lukt het dan niet....ik heb er eigenlijk wel vrede mee en vind het vroeg opstaan alleen maar heel erg als ik een hele late dienst heb!

En voor de mama's die een man hebben die vast slaapt....z'n naam roepen helpt ook wel hoor....

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan