Papa's?!

Tijdens onze zwangerschap hebben we een topic gehad over de aanstaande vaders. Sommige waren heel blij met het gedrag van hun man/vriend, anderen wat minder.

Ik ben erg benieuwd hoe jullie vinden dat de papa's het doen! Hebben ze jullie verwachtingen overtroffen of juist niet?

Mijn man is heel betrokken en lief. Hij heeft 4 weken vrij gehad na de bevalling waardoor we helemaal samen konden opstarten. Een heerlijk gevoel. Nu hij weer aan het werk is springt hij 's nachts gewoon zijn bed uit om een flesje te maken.
Ik hoor hem nooit klagen en hij is helemaal stapel op onze zoon. Hij is emotioneler dan ik. Bij het eerste lachje bijv. moest hij een traantje wegpinken (zo schattig).

Hij is soms wat onzeker. Eigenlijk had ik dat wel verwacht en het is heel vertederend. Maar hij gaat niks uit de weg en probeert alles te doen.

Heerlijk om zo'n man aan mijn zijde te hebben. En dat hij dan ook nog de vader van mijn kind is ;-)

Leuk onderwerp,
Mn man is ook heel trots op zn zoon,maar hij is ook heel nuchter.na zn 2 weken vrij was ie ook weer blij te kunnen werken.
enne s nachts uit bed komen doet ie niet snel.hij hoort het gewoon niet.nu geef ik ook bv dus kan hij ook niet veel.maar geef ook niet want hij moet iedere ochend om 6 uur uit bed,en ik nog niet
verder zit hij s avonds graag te knuffelen met hem.
moet soms wel even schooien of hij de baby een schone luier wil geven.
verder is mn man meer een peuterpapa.hij stoei enorm graag met onze 3 jarige dochter.hij kan denk niet wachten tot Kyandro wat meer kan...
liefs jootje

hier ook een trotse papa...
wij hebben er nog 2 rond lopen die de nodige aandacht vragen dus als hij s-avonds thuis komt legt hij vaak die 2 in bed (ik moet het traplopen nog beperken) en doe ik bjorn de fles en ervoor zorgen dat hij naar bed kan.
vaak gaat hij ongeveer op hetzelfde tijdstip naar bed als die andere 2.
papa brengt hem dan ook en knuffeld en kroelt dan heerlijk met hem.
om 23.00 geef ik hem vaak de fles zodat hij op tijd zn bed in kan,is hij nog wakker dan doet hij het.
s-ochtends als het lukt geeft hij hem ook de fles ....
aandacht verdelen is soms nog best moeilijk.
dus echt genieten sinds hij weer werkt valt erg tegen.... maar zoveel mogelijk....

Hoi,

Hier ook een trotse vrouw! Mijn man doet 't geweldig, heeft de eerste paar dagen vrijwel alles moeten doen omdat ik in 't zkh lag. Hij deed dit echt heel erg goed. Nu, 3 weken later merk ik wel dat de rek er bij hem een beetje uit is. Al dat zorgen, daar is hij wel een beetje klaar mee. Heb daarom zojuist voorgesteld dat hij vanavond met een vriend even ergens een biertje gaat drinken om stoom af te blazen. Het is toch behoorlijk wennen dat je niet meer zo vrij bent om te gaan en staan waar je wilt. Maar dat heeft gewoon even tijd nodig denk ik.

X Blossom

Mijn mannetje doet het ook super!
Ik geef borst voeding dus mijn man hoeft er ´s nachts niet uit. Vanmorgen toen ik wakker werd, naast me... bed leeg, bedje van Karlijn.. ook leeg. Had mijn man haar mee naar beneden genomen zodat ik heerlijk kon uitslapen!
Verder wil hij alles wel doen, sommige dingen moet ik dan wel ff vragen maar voor bijv een poepluier loopt hij niet weg. Het enige waar hij echt onderuit probeert te komen is het in bad doen, daar heeft hij echt niks mee dus dat doe ik eigenlijk altijd maar dat vind ik geen probleem.

Mijn man is zo ontzettend trots op zijn dochter, echt super om te zien!!!
Hij zegt wel dat hij niet kan wachten tot ze wat groter is en hij wat meer met haar kan doen.

Ook hier een heel blije, lieve en zorgzame vader. Hij heefr de eerste 2,5 vrij gehad, wat is dat fijn zeg!
Niet alleen voor mij maar ook zo goed voor het leren kennen van je kindje. Hij zei zelf ook dat hij het onbegrijpelijk vindt dat je als man maar 2 dagen verlof hebt, wat loopt Nederland op dat gebied achter in Europa! Maar gelukkig kon hij het regelen dat hij gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof kon opnemen.

Ik geef bv en om ons mannetje wakker te houden verschonen we 'm na 'borst 1', dat doet mijn man vaak, ook 's nachts. De held! (de wekker gaat namelijk gewoon rond 06.30)

Ik mag mezelf echt in mijn handjes knijpen!

Mn vent is een schat van een papa voor zn dochter.
Hij is ontzettend gek op zn meissie.
Hij geeft dr ook de fles of ook ff een andere pamper om.
Het is wel fijn dat hij een beetje werk van me af neemt want zo kan ik ook een beetje weer tot me zelf komen,ff beetje knutselen of zo...
S'nachts neem ik t soms nog wel ff over met fles geven.
Mn vent is een beetje verkouden en gaat voor zn dochter op de bank slapen,want de kleine slaapt nog ff bij ons op de kamer.
Dus eigenlijk wel lief van em.
Af en toe brengt hij al de fles naar boven.
Echt lief van em.
Het leven van ons is nu echt veranderd,maar we genieten dr van.
Sommige dingen moeten we nog leren.maar dat komt wel vanzelf en anders vragen we t.
Ben ontzettend gek op mn vent.
Hij is mn leven,samen met mn dochtertje.

Hier nog een trots gezin!

Onze baby kon geen betere papa hebben denk ik. (maar dat hebben we waarschijnlijk allemaal wel hihi)

Het is heerlijk om te zien dat niet alleen Stan vooruit gaat, maar ook papa gaat vooruit in het papa zijn!

Hij staat 's nachts op als ik het em vraag, hij komt thuis van het werk en het liefste rent hij gelijk naar boven om te kijken hoe het met ZIJN zoon gaat hahaha

Terug
Bovenaan