Papa's?!

leuk is dat he! Hoe je je man ziet groeien in zijn rol als papa...

ik ben ook echgt super trots op hem. Hij doet het zoveel beter dan gedacht!

het enige wat me soms frustreert, maar daar kan hij niks aan doen, is dat hij niet wakker wordt van Floor..> Dus ik ben altijd degene die eruit moet. Zelfs als ik met haar bezig ben, en ze huilt, en ik ben bijvoorbeeld aan het zingen... hij slaapt er gewoon doorheen, terwijl de babyfoon op de slapakamer staat. Op zich ook wel weer een voordeel, want ik hoef doordeweeks 'snachts neit naar beneden toe, want hij hoort toch niks :p

Hij heeft ook ziojn onzekerheden, maar wordt wel steeds zekerder.

En hij heeft echt zijn papamomentje... om de dag gaat hij 's avonds met FLoor onder de douche (ik kan haarniet in bad doen; bad is zo laag dfat mijn rug er zo zeer van gaat doen dat ik haar niet meer kan afdrogen). Zo schattig is dat. Dan kroelt ze helemaal tegen hem aan, en ze geniet echt van het water!!

Liefs,

T

Hier ook een echt leuke papa.
De eerste drie weken heeft hij gespreid vrije dagen opgenomen, zodat hij maar 1 of 2 dagen in de week hoefte te werken.
's nachts wordt hij, net als de meeste mannen, niet wakker van eht gehuil van onze dochter. Ik geef bv, dus dat hoeft ook niet. Maar hij vindt het totaal niet erg dat ik hem wakker maak zodat hij Julia kan verschonen.
En als hij 's avonds uit zijn werk komt dan heeft hij echt zijn"papa-moment", lekker met zijn dochter knuffelen!
En ook hij gaat met Julia onder de douche. Ze vindt dit leuker dan in bad en zo heeft hij ook een een fijn moment samen met haar. Vooral omdat ik bv heeft, is het wel fijn dat hij ook iets eigens met Julia heeft. Sinds een paar dagen krijgt Julia extra kunstvoeding. Dus die krijgt ze ook van papa.
De rollen zijn zo mooi verdeeld in ons gezinnetje.

Liefs Maartje

Zou er iemand het daadwerkelijk opschrijven als hun partner een ongeïnteresseerde vader zou zijn??
Ik denk van niet... Dus ook hier alleen maar lof voor onze papa (inmiddels van 3 kinderen)!!

ik sluit me bij truckerbabe aan. we delen hier lief en leed met elkaar. dan kunnen we ook eerlijk zijn over de rol van de vaders, toch? in een eerder topic werd er ook vrijuit gesproken ove het gedrag van de mannen.

maar hoe mooi is het als iedereen gewoon tevreden is over de rol van de man? ik vind het leuk om positieve verhalen te lezen!

Terug
Bovenaan