Papfles!

De speen is in huis! Straks even uitkoken en daarnas direct proberen zolgens 'het recept' van Petra! Ik ben eens benieuwd.
Eric had bij een van de spenen de gaatjes al groter gemaakt maar dat werkte niet echt. Ik vond het ook zonde van een goede speen... Maar we proberen straks de nieuwe 123 speen uit. Ik hoop dat dat beter lukt!

Ik weet het niet hoor, maar wanneer ga je van 5 naar 4 flessen? Tim krijgt nu 5x 180cc+6schep aangeboden, meestal drinkt hij die bij 3 vd 5 voedingen zo goed als leeg. De eerste en laatste voeding (6.30 en 22.30) drinkt hij meestal maar 150-170cc op... Hij haalt de afstand tussen de eerste en laatste voeding wel, dus dat is het probleem niet.
Dus al met al: ik dacht dat je naar de 4 voedingen gaat als de kleine ook groente- en fruithapjes krijgt?

@Marrigje: Dat denk ik ook hoor, maar sosms wil een kindje gewoon geen 5 flessen meer. Iris drinkt meestal 4, soms wil ze mer, en dan krijgt ze van mij gewoon een vijfde....al drinkt ze die meestal maar half leeg!
@ Maikel: Graag gedaan....hihihihi!

Dames, ik wil nog even melden dat de 1-2-3 speen van Avent super bevalt! We voegen nu iedere avond 2 schepjes Bambix rijstebloem toe aan het flesje (indien ze genoeg heeft gegeten die dag) en het gaat super! Bedankt voor de tips!!!!

Terug
Bovenaan