Papfles

Onze jongen is nu lekker bezig met zijn 6 maanden sprongetje... pfffff fijn snachts hij was vannacht zelfs 2x wakker geworden en wilde drinken terwijl hij normaal van 20 tot 8u slaapt....
Dus maar eens aan de papfles gaan (proberen)

Dus mijn vraag...wat geven jullie je kids voor pap fles en alleen smorgens en/of savonds of allebei... en vanaf welke leeftijd??

Ik heb t idee dat Dani niet meer genoeg heeft aan zn 210cc voor de nacht als hij zo 2x snachts komt..... maar weet niet meer wat ik toen bij mn dochter gaf voor papfles.... pyama papje voor t slapen gaan geloof ik..... hihi

Hoor t wel bedankt!

Groetjes joyce
Dani 5,5 maand

Bryana was vanacht ook weer 2xwakker!Ook dorst ik geef haar s,avonds de gewone fles nog,die drinkt ze soms niet eens meer op.
Ik weet ook niet wat ze heeft,wel geef ik haar soms griesmeelpap met een lepel dat vind ze wel lekker!
sucses

hoi,

ik ben van het aprilforum,mijn tweeling meiden zijn 5 mnd en krijgen savonds 230cc en ruim 2 schepjes rijstebloem in de fles..idd best veel maar ze zijn hongerig savonds! en alles gaat op,ze slapen lekker door van 20.00 tot 7.00 sochtends (wakker maken) ze krijgen de rijstebloem 1x per dag,maar wil ze het ook in de 2de fles gaan geven,wel wat minder dan..succes!

groetjes zonnetje

hoi, hier krijgt onze meid al een week of 2 rijstebloem in de laatste fles ze krijgt dan 210 met 7 schep en 2 schep rijstebloem en hij gaat echt op ze krijgt nu 1 papfles in de avond maar wil dit gaan uitbreiden naar een 2e fles in de ochtend want dan heeft ze niet genoeg aan haar 200cc

groetjes non
mama van A 5 mnd

Pfff wat een hongerlappen ;) ik krijg met moeite 180 cc bij Lycke erin, ik geef voor het slapen gaan nutrilon avondpap, maar bij Lycke haalt het niet uit wat ik geef 's avonds, want negen van de tien keer wordt ze 's nachts wakker en dan wil ze echt 150 cc voeding hebben

Ik gaf Olivia een fles van 230cc met 3 grote theelepels rijstebloem. Maar de laatste tijd wordt het gewoon teveel voor haar, nu ze meer warm eten eet (2/3e 6 maanden potje) dus nu ben ik gestopt met de rijstebloem. Ze lijkt er beter door te slapen!
Gekke meid ;)

Quinn krijgt 's morgens en 's avonds een papfles.
Allebei een fles van 210cc.De overige 2 flessen overdag krijgt hij 180cc in de fles. "s morgens krijgt hij fijne granen pap( bambix vanaf 6 maanden) door zijn fles. Sinds deze week hoor, daarvoor was het rijstebloem. En 's avonds krijgt hij 3 scheppen ( maatschepjes van de poedermelk) rijstebloem. De fles 's avonds gaat vaak helemaal leeg en overdag laat hij vaak wat in de fles staan of hij weigert helemaal om de fles te drinken en dan maak ik er een bordje pap van. En dan eet hij wat hij op wil eten.
Quinn slaapt 's nachts wel door. Alleen 's morgens vroeg zo tegen een uur of 5 wordt hij wakker, omdat hij of op zijn rug is gedraaid( is een buikslaper) of hij is zijn speentje kwijt. Tijdens het sprongetje is Quinn 's nachts ook vaker wakker, maar wij geven dan geen flesje meer( als het geen hongerhuiltje is), want wij hebben bij onze oudste toen gehad dat die weer ging wennen aan de nachtvoeding en dat was een heel gedoe om hem daar weer vanaf te krijgen.

Liefs marielle Quinn zondag 6 maand

als ik dit nu zo lees krijgt Rebecca best wel veel.
Op dit moment 4 flessen van 230 ml en eigenlijk alle 4 met 4 tot 6 theelepels rijstebloem, ivm met dat Rebecca door de canule liever wat dikkere voeding drinkt. En sinds een week gaan alle 4 de flessen volledig op, weeke ervoor mocht ik blij zijn met 2x 200ml en 2x100ml. Maar ze is ook eerst in 2 weken 45 gr aangekomen en nu ineens in een week tijd 200 gr. Dus denk een spurtje.
Wij hebben meerdere papversies geprobeert en Rebecca vind ze niets tenzij we er echt pap van maken. Dus wij blijven braaf bij de rijstebloem.

Terug
Bovenaan