Papfles

Liam krijgt nu in zijn laatste fles van 180 2 of 3 maatschepjes pyjamapapje van nestle vanille (4 tot 36 maand...bij interesse check ff de sit van nestle voor verkooppunten, want het is een nieuw product en nog lang niet overal verkrijgbaar maar wel MEGAspul, want het is gewoon rijstebloem in poedervorm).
We zijn begonnen met een half maatschepje, week later een hele, week later 1,5, week later 2 en nu zitten we op 2 of 3, afhankelijk van de hoeveelheid fruit en groente!

Liefs Kim en Liam, over 10 dagen alweer een half jaar (pfffff wat gaat dat snel zeg, té snel)

Thanks meiden...
Ik heb m gisteravond pyamapapje gegeven (stond er nog van de blijedoos) maar meneertje werd om 02.30 u gewoon weer wakker.... :S pffffffffffff

Vanmorgen heb ik papfles gegeven 180cc opvolg en 3 scheppen rijstebloem.... hij lijkt veel meer tevreden nu!! Mischien krijgt hij overdag te weinig eten voor zn leeftijd... hij is eigenlijk al over de 6 maanden heen vanaf uitgerekende datum (2 weken te laat geboren)???
En dat dit er dan snachts uitkomt?? Ik blijf maar wat proberen want die nachtdienst BLEHHHHH....

Joyce Dani bij 6 maanden...

Terug
Bovenaan