Papflesje voor het slapen gaan


Lizzy is nu 18 maanden en vind het een papflesje voor het slapen gaan altijd erg lekker.
Maar nu moet ze het al 5 dagen niet meer en slaat ze hem weg,
Ben altijd zo bang dat ze dan niet doorslaapt want de ene keer eet ze beter als de andere keer avondeten.
Maar ze slaapt gewoon door hihi.
Krijgen jullie kindjes nog een flesje voor het slapen gaan ?
Vind het altijd zo fijn als ze zo bij me ligt en der flesje bij mij drinkt komt misschien wel weer.

Liefs
 
Matthias heeft ook lang een melkfles voor de nacht gehad. Maar nu al een tijdje denk een maand of 2/3 niet meer. Hij wilde hem ook niet meer van de ene op de andere dag.
Hij sliep toen ook prima door daarna, en doet hij nog steeds. Bied hem nu ook al lang niet meer aan.
Opzich hoeven kinderen geloof vanaf 1 jaar al geen fles meer voor het slapen gaan. Zou zeggen als ze niet wil, dan maar niet.... Maar je kunt natuurlijk altijd aanbieden. Heeft zij al door als je het haar vraagt? kan ze dan goed reageren? Matthias reageert namelijk als ik hem vraag of hij wat wil drinken door of naar de keuken te lopen, of nee te schudden... Dan maak je het flesje ook niet voor niets...
 

Hey,

Ze reageert eigenlijk op alles dus dat is wel een goed tip.
Ik vraag altijd of ze drinken wil en reageert ze altijd op door te schudden ja of nee..maar het papfles was zo vanzelfsprekend elke avond vroeg ik eigenlijk nooit.
Vanavond maar vragen of ze een papfles wil is anders ook zo zonde als ik het steeds voor niks maak.
Ze hadden ook weer wat rode wangetjes misschien wel kiezen die doorkomen.
Maar gelukkig slaapt ze lekker door ook zonder papfles dus dat is wel fijn.

Liefs
 
Hoi,

Amy drinkt nog steeds een fles gewone warme melk voor dat ze naar bed toe gaat. ze vraagt er zelf om. Ze word er altijd heel erg lekker warm van als ze aan het drinken is. Ze slaapt over het algemeen ook vrij snel..

van mij mag ze het lekker blijven drinken. En wil ze hem niet dan niet. soms zet ze hem naar een paar slokje al weer op tafel.

ze kan het prima zelf aangeven.

liefs
 
hier geen papfles meer voor het slapengaan. Ben sinds een maand of 2 overgaan op een beker warme melk. Sinds een paar weken wil hij die ook niet echt meer. Hij drinkt dan een paar slokjes en vind het dan prima. Hij krijgt hem elke avond en dan zie ik wel of hij hem opdrinkt of niet...
 
Hier ook al lang geen fles meer. Sven drinkt al vanaf 7 maanden geen fles meer. Wij geven altijd het toetje laat. Gewoon yoghurt met vitamine en een paar scheppen bambix. Vindt ie nog steeds heerlijk.
 

Vanavond dronk Lizzy haar papflesje weer op.
Zag ook vanavond dat er weer een kiesje was doorgekomen daar had ze ook wel last van.
Ik weet dat ze eigenlijk ook geen fles meer nodig heeft maar kan geen kwaad.
Staat ook leeftijd op van 6 tot 36 maanden.
En ze vind het over het algemeen lekker voor het slapen gaan.

Liefs .
 
Terug
Bovenaan